Espen Stangeland

Autorisasjon (2003)

Espen Stangeland er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Espen Stangeland

I'm disappointed and suprised...

I changed the doctor when I knew there I'm pregnet, becouse my friend recommend doctor Stangeland. But from the beggining everything is not right. I get one apointment on 10 week and then nothing, now it's 17 week and my doctor forget to send info to hospital. Til now I don't get apointment for ultrasound. Lady in reception said that doctor will call to me but now I'm waiting for everything and still nothing. I'm very disappointed, becouse its my first pregnent and I don't know even that everything is correkt from my doctor. I have going to another and paing all the time for privet visits.

lege med dårlig empati

jeg har gått til denne legen i en del år men vanskelig når det gjelder oppfølging virker distre har lite øyekontakt er vanskelig å få han til å følge opp på videre henvisninger lite empati bruker ting mot deg
bra lege om noen trenger uføretrygd og sykemelding....

Nei Takk!!!

Perfekt lege i starten sammen med staben i reseptionen... Følgte opp alt, og var vrldig oppfølgende på alle måter!
Men etterhvert "slurvnet" han til, og endte opp med dårlig kommunikasjon og forståelse fra legen, selv om jeg brettet ut HELE livet mitt,,, til slutt ble det brukt i mot meg! Har hatt denne legen i 10 år, nå har jeg byttet! Hurra,,,!

Fantastisk lege

Han lytter og tar seg tid med pasientene.
Han blir nok like god lege som faren hans var.
Hele familien går til han og barna mine som er nå tenåringer føler seg veldig trygge sammen med han. De føler at de kan dnakke veldig åpent med han.

Veldig dyktig lege!

Jeg har ingen alvorlige sykdommer, men har vært en del hos legen likevel med uheldige småplager de siste to årene. For meg er det viktig å ha en lege jeg kan stole på, som tar seg tid til pasienten og som tar meg på alvor. Espen Stangeland er en dyktig lege som virkelig yter det lille ekstra. Han er alltid hyggelig og bryr seg om pasientene sine. I tillegg er det veldig hyggelige damer på kontoret, og man kan alltid komme inn med én gang om det trengs.