Sven Jakob Nordstrand

Moa Legekontor
Vestmoa 6 6018 Ålesund
Sven Jakob Nordstrand er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Sven Jakob Nordstrand

Veldig fornøyd! Flink med vokse og med barn

Dyktig lege. Grundig, setter seg inn i sykehistorie og er effektiv. Flink med voksne og med barn. Anbefales!

God start

Jeg har hatt mitt første møte med Nordstrand som fastlege og er godt fornøyd med dette. Han var lydhør overfor mine spørsmål og kom med nyttige råd og vurderinger. I ettertid har han også gitt rask tilbakemelding om prøvesvar og gitt god informasjon om tolkning av disse.

Svært arrogant

Fikk time på dagen da jeg ringte inn for en akutt eksemtilstand som ville påvirke arbeidsdagen min. Da jeg kom inn hos Nordstrand sa han umiddelbart da jeg viste han tilstanden at "dette ikke er akutt nok, til å få time på dagen".
Han mente videre at tilstanden ikke var noe å gjør med, uten å undersøke videre, og at jeg ikke skulle klø.
Han ga meg ikke sykemelding, så jeg måtte ta ut egenmelding da jeg ikke kunne gå på jobben slik.

Jeg har aldri blitt møtt med så lite forståelse og arroganse fra en lege. Jeg var ute fra konsultasjonen etter 5 minutter, og det virket som har bare ville ha meg ut av rommet.

Dyktig lege

Etter min mening er han flink å lytte, svarer raskt på meldinger i Helsenorge.Tar seg god tid når man er i timen.

Trygg veiledning

Byttet til Nordstrand og fikk i første møtet et veldig positivt inntrykk, og velformulert informasjon.