Moa Legekontor

Vestmoa 6 6018 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Moa Legekontor

Trygg og god lege

Lege: Peder Henrik Melteig Skrevet

Har nå heldigvis fått Peder H Melteig som fastlege. Etter en del besøk hos ham, har jeg bare godt å si om ham, han er forståelsesfull, lyttende og tar seg den tid det trenger for å høre på deg om hva du har på hjertet. Dette er en lege med veldig god forståelse av mine sykdommer, føler meg trygg hos ham.

Kald, uvennlig og frekk

Lege: Sara Roald Skrevet

Utrolig ubehagelige situasjoner med denne legen. Stor mangel på empati og omsorgsevne. Hun fikk meg til å føle meg mindre verdt. Ga meg misinformasjon og fikk meg til å føle at jeg ikke hadde krav på diverse hjelp(som jeg hadde krav på). Hun fulgte meg IKKE opp etter at jeg startet med en medisin, som er vanlig å bli fulgt opp på.(som tidligere leger har gjort med meg).

Styr unna! Spesielt om du trenger trygghet og omsorg.

Dårlig

Lege: Sara Roald Skrevet

Ble ikke hørt, ble nesten irritert når jeg sa min mening. Virket sur og jeg følte meg ikke velkommen.

Veldig fornøyd! Flink med vokse og med barn

Lege: Sven Jakob Nordstrand Skrevet

Dyktig lege. Grundig, setter seg inn i sykehistorie og er effektiv. Flink med voksne og med barn. Anbefales!

God start

Lege: Sven Jakob Nordstrand Skrevet

Jeg har hatt mitt første møte med Nordstrand som fastlege og er godt fornøyd med dette. Han var lydhør overfor mine spørsmål og kom med nyttige råd og vurderinger. I ettertid har han også gitt rask tilbakemelding om prøvesvar og gitt god informasjon om tolkning av disse.