Mats Stangeland

Autorisasjon (2006)

Mats Stangeland er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mats Stangeland

Flott lege, slitte lokaler

Etter flere besøk hos to andre leger byttet jeg til Dr. Stangeland. Der ble jeg endelig tatt på alvor, og ikke har opplevd annet enn profesjonell behandling hos denne legen.

Men bygget kontoret ligger er svært gammelt, og det er lytt mellom rommene, det er alt for lett å høre hva som blir sagt til damene i resepsjonen. Det burde også være flere ansatte i resepsjonen, da det er vanskelig å nå frem på telefon, og nesten alltid kø foran døren. Det finnes en netttjeneste der man kan bestille time over nett, men på denne tjenesten har man ikke mulighet til å fortelle hva henvendelsen gjelder, noe som har ført til misforståelser i mitt tilfelle

Alt i alt er jeg svært fornøyd med Dr. Stangeland. Han er dyktig, både faglig og i møte med pasienten. Jeg ser for meg at jeg kommer til å bruke denne legen i mange år fremover.

Utrolig dyktig!!

Jeg er veldig fornøyd med Mats!
Jeg og mitt barn får komme kjapt til. Vi blir tatt på alvor. Han tar prøver og henviser videre ved behov. Tar seg god tid til å snakke og lytter til oss.
Er effektiv og tillitsfull.
Til tross for lang kjøretur velger jeg på dette grunnlag å beholde Mats som min og mitt barns fastlege!

Telefontrøbbel

Skulle gjerne gitt en vurdering av selve legen, men får ikke bestilt time da de enten har satt på en fire dager gammel telefonsvarer, eller ikke tar telefonen. Elendig service!

Folkelig og flink lege, som tar pasienten på alvor

Er veldig fornøyd med legen, han har også vært utrolig flink med mine barn, tar seg alltid tid til å lytte hva de har å si. Henviser videre dersom det er noe han selv ikke kan fikse. Forståelsesfull også i forhold til psykiske vansker

Anbefaler ikke

Generelt om legekontoret: Dårlig og slitt legekontor. Ikke er det mulig å snakke med de i "resepsjonen" uten at andre som sitter på venterommet kan høre hva det gjelder. Kommer aldri gjennom på telefonen, alltid opptattsignal. Kan bestille time på nett, men dette fungere ikke når man skal avbestille eller har andre spørsmål. Hvis du kommer gjennom på telefon får du ofte time i løpet av 2-3 dager.

Legen: Kun dårlige erfaringer med denne legen. Virker ukomfortable i rollen.