Marianne Van Sighem Svindland

Autorisasjon (1986)

Legesenteret Sør Telefonnummer52 73 73 6652 73 73 ...
Legesenteret Sør Austmannavegen 11 5537 Haugesund
Marianne Van Sighem Svindland er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Marianne Van Sighem Svindland

Opplever ikke å bli tatt på alvor

Vi opplever det veldig vanskelig å komme noen vei med denne legen.
Hun ser ut som hun lytter til det vi sier - men gjør ikke mer, svarer heller ikke tilbake og er ikke i dialog.
Tar ikke tak i tingene uten at vi må mase veldig over lengre tid og bli meget bestemte, noe som blir slitsomt i lengden.

Hun har til tider vist et temperament som ikke hører hjemme i en profesjonell setting.

Denne legen var vennlig og hyggelig i begynnelsen, derfor tok det en stund før vi reagerte på den mangelfulle behandlingen vi fikk - og vi var nok mer tålmodig og gav nok flere sjanser enn vi burde ha gjort.

Vi ser nå fram til å bytte fastlege, da kontakten med denne legen er blitt mer belastende enn helsebringende.

Empatisk og kunnskapsrik

Jeg har hatt M. Svindland som lege i over 20 år, og jeg har bare gode ting å si. Hun er en lege med stor faglig kompetanse som samtidig er flink med mennesker. Hun er tålmodig og flink til å lytte, noe som gjør at man som pasient kan slappe godt av på legekontoret. Hun ser den enkelte pasients behov og ressurser, og er empatisk, engasjert og løsningsorientert. Hos M. Svindland opplever man å bli tatt på alvor og man møter en lege som genuint bryr seg om pasientens beste. Jeg føler meg heldig som har henne som min fastlege. Det kan også legges til at legekontoret har en god atmosfære og legesækretærene er alltid flinke, imøtekommende og smilende.

Er svært fornøyd med Dr. Svindland

Har vært pasient her i 15 år og har blitt fulgt opp godt av Svindland. Har ingenting å klage over.

Flink lege så gjør en god jobb

Hun gjør en veldig god jobb og har løst de problemene jeg har støtt på i livet. Eneste jeg har å utsette er at på selve kontoret tar det som regel rundt 1 time ventetid. Riktignok er det rundt 2 år siden jeg var der sist, men jeg skal bestille ny time i morgen og vil se hvor lang tid det tar nå.

Dyktig lege

Jeg hadde henne som lege før jeg flyttet østover. Opplevde henne som lyttende, forståelsesfull og tilgjengelig. Jeg hadde et noe komplisert sykdomsbilde som kanskje gjorde at hun var mer tilgjengelig, siden utfordringene var større enn vanlig, men opplevde meg svært godt ivaretatt samt at hun alltid hadde tid til meg.