Deniz Tekin

Åkra Legesenter AS

Autorisasjon (2007)

Åkra Legesenter AS Telefonnummer52 84 50 1052 84 50 ...
Engveien 2 4270 Åkrehamn
Deniz Tekin er en av 27 fastleger i Karmøy

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Deniz Tekin

Flink

Han ser deg, og tar seg tid til deg. Beste fastlegen jeg har hatt! Fantastisk flink!
Han gjør det lille ekstra som mange andre ikke gjør. Alltid smilende, blid og har god humor. Til både voksne og barn.

Trygg og kunnskapsrik

Blir møtt med respekt og forståelse. Lytter og er tilstede. Får være med i vurdering om videre behandling.

Dyktig i alle ledd, tar deg på alvor

Jeg er en kvinne på over 50 år med mange sykdomsplager både fysisk og psykisk. Deniz Tekin har i mange år vært en stor støttespiller i mitt liv. Han er en kompetent lege i det medisinskfaglige og også i det å møte og samtale med meg. Legen Tekin er genuint generøs og ønsker alltid å gjøre hva han kan for å hjelpe, lindre eller behandle.
Å ha møtt en lege som er så omsorgsfull og empatisk resulterer i at jeg er blitt mer aksepterende og forståelsesfull selv, for sykdommer, tilstander eller symtomer som jeg ikke kan gjøre noe med. Svært takknemlig for all hjelp jeg har fått.

Grundig og oppfølgende.

Har brukt Åkra Legesenter siden 2011, og er 100% fornøyd med tjenestene de utfører.
Dette gjelder både leger og helsepersonalet.

ikke til og anbefale.

Får ikke tilbake meld når jeg får prøvesvar som burde jeg burde blitt varslet om. Tar seg ikke tid til deg og tar deg ikke alvorlig.