Deniz Tekin

Åkra Legesenter AS

2007

Åkra Legesenter AS Telefonnummer52 84 50 1052 84 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Engveien 2 4270 Åkrehamn
Deniz Tekin er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Deniz Tekin

Dyktig i alle ledd, tar deg på alvor

Jeg er en kvinne på over 50 år med mange sykdomsplager både fysisk og psykisk. Deniz Tekin har i mange år vært en stor støttespiller i mitt liv. Han er en kompetent lege i det medisinskfaglige og også i det å møte og samtale med meg. Legen Tekin er genuint generøs og ønsker alltid å gjøre hva han kan for å hjelpe, lindre eller behandle.
Å ha møtt en lege som er så omsorgsfull og empatisk resulterer i at jeg er blitt mer aksepterende og forståelsesfull selv, for sykdommer, tilstander eller symtomer som jeg ikke kan gjøre noe med. Svært takknemlig for all hjelp jeg har fått.

Grundig og oppfølgende.

Har brukt Åkra Legesenter siden 2011, og er 100% fornøyd med tjenestene de utfører.
Dette gjelder både leger og helsepersonalet.

ikke til og anbefale.

Får ikke tilbake meld når jeg får prøvesvar som burde jeg burde blitt varslet om. Tar seg ikke tid til deg og tar deg ikke alvorlig.

Trygg og dyktig

En lege som tar pasientene på alvor, lytter og forklarer nøye, forsikrer seg om at pasienten har det bra og har forstått alt som blir sagt før en forlater kontoret hans. Sender videre prøver, bilder for sjekk til sykehus og konsulterer flere viss han er usikker på om diagnosen er rett. Utenom at han er en meget dyktig lege har han et varmt smil og tid til litt humor i den travle hverdagen og det gjør han til en lege jeg er meget fornøyd med.

Deniz Tekin

Eg er så glad at eg kom til min nye lege,han ser ikkje en del av deg,han ser heile deg,han gir meg tid,han er også kjempe flinke lege Og det er min første lege,som ser heilheten med sin pasient Eg har lange veien å kjøre til min lege,men hver km og mil,er verdt å kjøre når eg skal til time Igjennom mine snart 45 år,har eg heldigvis fått en lege som lytter og gir seg tid.Eg er en heilt annen person etter møte med Deniz Tekin.Anbefaler andre om å sette seg på venteliste of håpe at du er heldig som meg,å få gå til denne fantastiske lege.Eg er så glad at eg fikk deniz tenik