Deniz Tekin

Autorisasjon (2007)

Deniz Tekin er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Deniz Tekin

Grundig og oppfølgende.

Har brukt Åkra Legesenter siden 2011, og er 100% fornøyd med tjenestene de utfører.
Dette gjelder både leger og helsepersonalet.

ikke til og anbefale.

Får ikke tilbake meld når jeg får prøvesvar som burde jeg burde blitt varslet om. Tar seg ikke tid til deg og tar deg ikke alvorlig.

Trygg og dyktig

En lege som tar pasientene på alvor, lytter og forklarer nøye, forsikrer seg om at pasienten har det bra og har forstått alt som blir sagt før en forlater kontoret hans. Sender videre prøver, bilder for sjekk til sykehus og konsulterer flere viss han er usikker på om diagnosen er rett. Utenom at han er en meget dyktig lege har han et varmt smil og tid til litt humor i den travle hverdagen og det gjør han til en lege jeg er meget fornøyd med.

Deniz Tekin

Eg er så glad at eg kom til min nye lege,han ser ikkje en del av deg,han ser heile deg,han gir meg tid,han er også kjempe flinke lege Og det er min første lege,som ser heilheten med sin pasient Eg har lange veien å kjøre til min lege,men hver km og mil,er verdt å kjøre når eg skal til time Igjennom mine snart 45 år,har eg heldigvis fått en lege som lytter og gir seg tid.Eg er en heilt annen person etter møte med Deniz Tekin.Anbefaler andre om å sette seg på venteliste of håpe at du er heldig som meg,å få gå til denne fantastiske lege.Eg er så glad at eg fikk deniz tenik

Den beste legen som jeg har hatt

Fastlegen Deniz er dyktig, tar seg tid til sine pasienter og er svært empatisk.