Knut Vassbø

Autorisasjon (2001)

Knut Vassbø er en av 3 fastleger i Bjerkreim

Siste vurderinger av Knut Vassbø

Ikke interessert..

Travel type som helst vil ha deg ut av kontoret så fort som mulig. Hans faste replikk er "vi ser det ann, jeg setter opp en ny time"..

Ok

Stresser en del. Altid sent ute. Mye venting å lite tid til deg. Lite empati og medfølelse. Ikke nøye nokk

Efektiv å god lege.

Eg er særs nøgd med Knut som fastlege,han er så og sei sjelden forsinket.
Efektiv og rask.
Anbefales.

du må kjemmpe hardt for at han skal i det heletatt ta deg på alvor

Han er sjelden eller aldri har forberedt til å ta mot pasienten, alltid minst 10min forsinket. Virker som han han er mer opptatt av andre gjøremål en å bry seg om pasienten.
Har gått i flere år nå med samme plager, å har hele tiden følt at de få gangene han henviser meg videre er det for å få meg fortest mulig ut av kontoret. Alt av henvisninger og prøver må jeg be om selv, å det føles som en kamp å blitt tatt seriøst. Føler han har avskrevet meg som hypokonder å gitt opp å prøve å hjelpe meg å finne årsaken til plagene mine. Har inntrykk av at han tror jeg kommer for å få sykemelding for jeg ikke gidder jobbe, det er absolutt ikke det jeg går for, jeg vil tilbake til den personen jeg var før disse plagene startet. Har venner som har en helt annen oppfatning av han, så føler det litt etter hvem du er om han tar deg seriøst. Har lenge vurdert å bytte fastlege men det vil øke avstanden til fastlege siden det ikke er så mange alternativ i nærheten.
Føler jeg har blitt satt i en boks som "psykisk syk" har vert til flere utredninger for psykiske symptomer/plager, å det er konkludert med at jeg er psykisk frisk flere ganger.

Den beste legen jeg har hatt.Han virker genuint opptatt av hvordan jeg har det og sitter ikke bare og glor i en pc.

Grundig, tar meg på alvor, kommer kjapt til når jeg trenger hjelp. Han sender meg videre om det trengs annen vurdering, og ringer meg opp etter prøver er tatt for å fortelle hvordan det ligger an og hvilken behandling som skal prøves.