May Berit Barli

Autorisasjon (1986)

May Berit Barli er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av May Berit Barli

Dyktig lege

Hun er rask til å videresende til spesialist ved behov og god til å vurdere tiltak.

En lege som vekker tillit og der man føler seg riktig godt ivaretatt

Det er sjelden hun har ledige plasser på fastlegelisten, og det er det gode grunner til. Barli er en svært hyggelig og behagelig person, hun er grundig i jobben sin og man kan alltid føle seg trygg på at man bli ivaretatt. Av alle de leger jeg har vært hos er Dr. Barli den første der jeg aldri har følt at jeg går ut fra kontoret hennes uten enten et godt svar som jeg føler meg trygg på eller en henvisning til videre undersøkelser.

Anbefales!

Jeg har hatt flere fastleger, men det er ingen som kan måle seg med dr. Barli. Hun er omtenksom, tar seg god nok tid, viser respekt, følger opp og tar pasientene seriøst.
I tillegg er hun selvfølgelig sterk faglig.
Anbefales på det varmeste!!

Hos Det Blå Huset legesenter føler man seg velkommen.

En lege som ser og hører deg

Dette er en lege som tar deg på alvor og viser respekt. Hun har alltid tid til å ta deg imot, lytte og se deg når du er der. Alltid blid og koselig. Trygg og avslappet å være tilstedet hos. Ofte forsinket men det er helt ok så lenge hun også har tid til å hjelpe deg når du først kommer inn. Bestilling av time skjer via mobil eller telefon i begrenset periode på dagen. Ved forklaring av hva du trenger hjelp til, vurderes det om du trenger time raskt eller ikke. Dagene er tilpasset til "ad hoc" timer på slutten av dagen om du skulle trenge hjelp kjapt. Hun er rask til å henvise deg videre til spesialister/sykehus om nødvendig og hun følger opp. En bedre fastlege skal du lete lenge etter:-)