Eirik Viste

Autorisasjon (2008)

Byhaugen Legesenter Telefonnummer400 05 343400 05 3 ...
Randabergveien 45 4025 Stavanger
Eirik Viste er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Eirik Viste

Skuffet.

Vår mor er pasient hos Eirik, og kan ikke alltid gjør rede for seg når hun er hos ham. Legen har derfor gitt uttrykk for at han ønsker at vi pårørende skal bli med på legetimene, men vi blir møtt av en veldig arrogant lege som tror han kjenner min mor bedre enn oss som er pårørende.
Eirik lytter til hva vi har å si, men han avbryter oss ganske mange ganger på en arrogant måte iløpet av den tiden vi er der. Vi blir rett og slett ikke trodd på som nærmeste pårørende. Eirik er ikke villig til å samarbeide med oss, men han vil allikevel at vi skal være med når mor skal til legen.
Vi orker snart ikke mer av denne legen, og vi vurderer at vår mor skifter lege, for dette vil ende med en katastrofe om ikke vi blir tatt på alvor, og at Eirik kan begynne et samarbeid med oss.

En skuffelse

Jeg var veldig skuffet over hjelpen denne legen ga meg. Det så bra ut i starten, men følte han gav meg opp etterhvert. Byttet lege og ble friskere med engang! Og legekontoret gir en elendig service, både via sms, telefon og ved samtaler. Glad jeg skiftet lege og lekekontor, har det bedre idag!

Veldig dyktig lege

Jeg har hatt Eirik Viste som lege i 2 år. Jeg er veldig fornøyd med han. Han tar deg på alvor, han har tid til deg og viser at han bryr seg om hvordan du har det.
Han har også veldig flinke kolleger, noe som gjør at dersom han er borte en dag, så kommer du allikevel til en god lege. Han er også svært flink med barn.
Kan anbefales på det varmeste.

Tar seg tid til å lytte! Tar faget sitt alvorlig.

Da min forrige lege hadde permisjon fikk jeg Eirik som vikar. Fikk et meget positivt bilde av han. Byttet fastlege over til han med en gang.

Har ikke noe negativt å fortelle om han. Er han litt usikker så har han ingen problemer med å spørre andre leger / spesialister.

Anbefales!

Hyggelig, interessert og imøtekommende

En hyggelig ung mann som virker genuint interessert i deg og hvordan det går med deg. Løsningsorientert, og så vidt jeg kan bedømme faglig grundig kompetent.
Man føler seg tatt på alvor, og blir ivaretatt.