Halldis Wenche Øxnevad Ziesler

Autorisasjon (1985)

Legekontorene Centrum Telefonnummer51 41 28 5051 41 28 ...
Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg
Halldis Wenche Øxnevad Ziesler er en av 14 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Halldis Wenche Øxnevad Ziesler

styr unna

hatt henne som lege jevnlig, men nå er det nok og har skiftet. aldri mer.. jeg sliter enormt med muskel å skjelett smerter daglig med revmatisme, jeg har daglige store kjøttsår i hele kroppen. Får ikke hjelp til smertelindring ved behov, spesielt på kalde dager, får beskjed om å ta paract, men desverre er smertene så store at jeg ikke har nytte av ibux og Paracet. Jeg skulle ønske jeg ble hørt , forstått, ivaretatt, og fulgt opp. MR får jeg ikke da hun mener det er kreft fremkallende, samt at fam min må stille opp for meg. har god effekt av paralgin forte , klarer da og arbeide og være sosial og stille opp 110 prosent for mine tre små gutter, men får ikke hjelp til og være frisk av henne. Fikk beskjed om å bli vant med slik helse. Ventetiden er ufattelig lang, flerne timer må en regne med , kontordamene bør ta smilekurs og ett taushetsbelagt kurs. i skranken opplyser de både om navn på tlf og gjentar fødselsnr og sykdomsbildet pr -telefon foran oss så skal betale i kø! skaper IKKE tillitt. mannen (øyvind) virker mer dyktig og presis. Hun overser symptomer, og nærmest gjetter og sender meg hjem. Savner den gamle Haldis. telefonkø er også helt forferdelig lang. Styr unna denne legen!!!

Ilke fornøyd

Føler man ikke blir hørt, at legen snakker deg i munnen når du skal beskrive symptomer. Evig lang ventetid. Minimum 1time. Snev av arroganse i tilnærmingen.

Fantastisk lege.

Hun er empatisk, bryr seg, tar seg tid og er alltid interessert i å hjelpe. Hun har lang ventetid, men det er hun verd!

må be om alt selv

Hyggelig dame, men vanskelig på henvisninger og å ta initiavtivet selv. Føler ofte en må be om alt selv, og ikke at hun foreslår det før du kommer med ønske selv.
sliter du med søvn, uro og angst er ikke dette legen for deg. Hun setter deg på anti dep som forslag , men imøtekommer deg ikke med forslag som sovemedisin å hva hun kan gjøre for DEG som sliter. Halldis var mye enklere før på resepter. Nå må man nesten be på sine knær om det omhandler en psykisk medisin , etter behov . Har hatt henne nå snart 40 år som lege .
Ellers er ventetiden noe forferdelig, ca 2-3 timer er vanlig å vente i gangene, på telefon er det umulig å nå frem. Synes resepsjonen er svært uhyggelige å snakke med. De graver i dine personlige saker og svarer deg spydig! (ikke alle ønsker og fortelle andre enn fastlegen om sine problemer , NB NB her)!
For min del virker det som Halldis er lei av jobben sin, siden så mye er blitt så vanskeligere og kunne få igjennom.
Jeg var også inne i en stor sorg, trengte raskt noen å prate med, da jeg opplevde store traumer å endringer i livet mitt, ble da fortalt at legene ikke har mulighet lenger å søke psykoligisk støtte til det offentlige. Det måtte vi pasienter gjøre selv hjemme. Ikke noe man orker når man er såpass syke.. lettvindte løsninger istedetfor grundig oppfølging.
Jeg har tre barn, de er hun eksemplarisk med. ingenting å si på dette.

Grundig lege

Hun er alltid nøye, og ser helhetsbildet. Har hatt henne som fastlege i over 10 år, og vil aldri bytte