Kristin Sundby Myhrer

Autorisasjon (1993)

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ...
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Kristin Sundby Myhrer er en av 78 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kristin Sundby Myhrer

Lyttende og forståelsesfull

Meget forståelses full, enkel å prate med og spesielt time/konsultasjon via e-portal fungerer veldig enkelt.
Tidligere var det ofte forsinkelser og timene gikk litt fort unna, men nå er det mye bedre. Presis og tar seg god tid.

Utrolig dyktig og omtenksom!

Kristin er en utrolig flink og omtenksom lege. Hun har hjulpet meg mange ganger, alt fra små plager til store psykiske problemer. Det er enkelt å få time hos henne, hun svarer raskt på e-dialog, smiler og lytter alltid. Jeg er utrolig glad for at jeg har den flinke dama som lege. Ikke er hun særlig forsinket heller og tar deg alltid i mot med åpne armer.

Misfornøyd

Hun kan med fordel bruke bedre tid, vise mer interesse for pasienten, lytte mere, ikke være så bedrevitende. Jeg tror hun er en flink leder og lege, men passer bedre som forsker eller noe som ikke innebærer kontakt med pasienter. Har følelse av at hun vil bli fortest mulig ferdig, og ha det bra, liksom. Det er ikke alltid heldig når man har med syke mennesker å gjøre.

Ikke fornøyd.

Hun vet "best", nytter ikke og komme med innspill/forslag. Arrogant oppførsel. Måtte faktisk til en annen lege på Lillestrøm legekontor for å bli frisk og for å få medisiner. Hun mente at det ville gå over av seg selv. Har ikke tiltro til henne i det hele tatt.

Meget avvisende

Hun er meget avvisende når jeg kommer med opplysninger og tips (jeg er selv sykepleier). Hun vil ikke ta til seg forslag og mener bastant at det hun har kommet frem til er korrekt.
Hun ville verken gjøre undersøkelser eller ta prøver etter at jeg har forklart hva jeg trodde var årsaken til plagene, men regelrett kastet meg på dør.

Jeg gikk til en annen lege ved samme legekontor med samme problemstilling, og ble fulgt opp på en helt annen måte som jeg er meget tilfreds med.