Kristin Sundby Myhrer

Lillestrøm Legesenter

1993

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Lillestrøm Legesenter
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Tlf: 64 84 69 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Sundby Myhrer er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Kristin Sundby Myhrer

Arrogant og dårlig tid

Tydelig markering av at hun egentlig ikke har tid til deg. Ikke interessert i å høre sykdomshistorikken. Nedlatende holdning - hun vet best. Dro til annen lege for å få bedre vurdering, ble der møtt og sett. Fikk resept på nødvendige medisiner og datteren ble da raskt frisk.

Hatt henne i flere år

Det kan være vanskelig å få timer, men jeg er alltid fornøyd når jeg først er hos henne på time. Hun bistår meg med det jeg lurer på, og kan mye. Jeg er fornøyd!

Jeg bruker ofte ekonsultasjon, og de besvarer hun alltid raskt. PAsser bra for meg som er mye opptatt i jobb og ikke alltid har anledning til å dra til legekontoret.

Lyttende og forståelsesfull

Meget forståelses full, enkel å prate med og spesielt time/konsultasjon via e-portal fungerer veldig enkelt.
Tidligere var det ofte forsinkelser og timene gikk litt fort unna, men nå er det mye bedre. Presis og tar seg god tid.

Utrolig dyktig og omtenksom!

Kristin er en utrolig flink og omtenksom lege. Hun har hjulpet meg mange ganger, alt fra små plager til store psykiske problemer. Det er enkelt å få time hos henne, hun svarer raskt på e-dialog, smiler og lytter alltid. Jeg er utrolig glad for at jeg har den flinke dama som lege. Ikke er hun særlig forsinket heller og tar deg alltid i mot med åpne armer.

Misfornøyd

Hun kan med fordel bruke bedre tid, vise mer interesse for pasienten, lytte mere, ikke være så bedrevitende. Jeg tror hun er en flink leder og lege, men passer bedre som forsker eller noe som ikke innebærer kontakt med pasienter. Har følelse av at hun vil bli fortest mulig ferdig, og ha det bra, liksom. Det er ikke alltid heldig når man har med syke mennesker å gjøre.

Ikke fornøyd.

Hun vet "best", nytter ikke og komme med innspill/forslag. Arrogant oppførsel. Måtte faktisk til en annen lege på Lillestrøm legekontor for å bli frisk og for å få medisiner. Hun mente at det ville gå over av seg selv. Har ikke tiltro til henne i det hele tatt.

Meget avvisende

Hun er meget avvisende når jeg kommer med opplysninger og tips (jeg er selv sykepleier). Hun vil ikke ta til seg forslag og mener bastant at det hun har kommet frem til er korrekt.
Hun ville verken gjøre undersøkelser eller ta prøver etter at jeg har forklart hva jeg trodde var årsaken til plagene, men regelrett kastet meg på dør.

Jeg gikk til en annen lege ved samme legekontor med samme problemstilling, og ble fulgt opp på en helt annen måte som jeg er meget tilfreds med.

Uinteressert og arrogant

Ser mer på pc enn pasient og undersøker ikke pasienten.

Blikket på datamaskinen

Kunne følge opp bedre, feks ved blodtrykkmedisiner og lignende.

Lytter ikke

Kristin er ei hyggelig dame, men det er vanskelig å få henne til å lytte! Har hun kommet til en konklusjon/ diagnose, rikker hun seg ikke fra denne tross nye/ utfyllende opplysninger. Avfeier spørsmål og argumenter. Kan virke arrogant og overlegen.

Kommer til å bytte fastlege så fort den jeg ønsker blir ledig!

Forferdelig

Myhrer er arrogant og har en "vet best"- holdning. Man føler at man må overbevise henne om mat man faktisk er syk, men til ingen nytte. Man føler seg enda værre etter man har vært hos henne. Har mista helt tillit til legesystemet etter jeg har vært hos henne. Anbefales ikke!

Dårlig erfaring

Ble ikke tatt på alvor av denne legen. Følte ikke at hun ønsket å hjelpe meg. Hun kunne trengt et kurs i hva kommunikasjon er.

Grei fastlege.

Jeg synes Hun er helt ok. Hun svarer og forklarer på det jeg spør om og jeg føler at hun tar mine bekymringer og behov på alvor. Foreløpig har jeg følt mer på "bli ferdig" holdningen hos andre leger, men det skinner litt igjennom her også hvis jeg spør om annet enn hva jeg har bestilt time for.

Likegyldig

Sundby Myhrer virket likegyldig.
Vanskelig å komme med innspill til henne.
Tok seg ikke nok tid. Dårlig til å lytte.
Byttet fastlege.

Kristin er super!

Jeg er veldig glad for å ha valgt Kristin Sundby Myhrer som min fastlege. Denne dama er jo bare skjønn. Kristin er profesjonell, dyktig og hyggelig.

Det er lett å få time hos henne (1 uke venting er IKKE lenge), og det lengste jeg har ventet når jeg skal inn til henne er maks 10 minutter.

Overlegen

Denne legen virker ikke interessert i å hjelpe pasienter i det hele tatt, er ikke hjelpsom og virker veldig overlegen.

Styr unna!

Jeg opplevde Kristin som kald, uinteressert og følelsesløs. Det er som om hun har gjort seg opp en mening før du omtrent har kommet deg inn døren på kontoret hennes.

Stilte jeg kritiske spørmål til hennes konklusjoner, ble jeg møtt med en "ovenfra og ned-holdning".

Er svært glad for at jeg byttet lege.