Kristin Sundby Myhrer

C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Kristin Sundby Myhrer er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Kristin Sundby Myhrer

Arrogant og dårlig tid

Tydelig markering av at hun egentlig ikke har tid til deg. Ikke interessert i å høre sykdomshistorikken. Nedlatende holdning - hun vet best. Dro til annen lege for å få bedre vurdering, ble der møtt og sett. Fikk resept på nødvendige medisiner og datteren ble da raskt frisk.

Hatt henne i flere år

Det kan være vanskelig å få timer, men jeg er alltid fornøyd når jeg først er hos henne på time. Hun bistår meg med det jeg lurer på, og kan mye. Jeg er fornøyd!

Jeg bruker ofte ekonsultasjon, og de besvarer hun alltid raskt. PAsser bra for meg som er mye opptatt i jobb og ikke alltid har anledning til å dra til legekontoret.

Lyttende og forståelsesfull

Meget forståelses full, enkel å prate med og spesielt time/konsultasjon via e-portal fungerer veldig enkelt.
Tidligere var det ofte forsinkelser og timene gikk litt fort unna, men nå er det mye bedre. Presis og tar seg god tid.

Utrolig dyktig og omtenksom!

Kristin er en utrolig flink og omtenksom lege. Hun har hjulpet meg mange ganger, alt fra små plager til store psykiske problemer. Det er enkelt å få time hos henne, hun svarer raskt på e-dialog, smiler og lytter alltid. Jeg er utrolig glad for at jeg har den flinke dama som lege. Ikke er hun særlig forsinket heller og tar deg alltid i mot med åpne armer.

Misfornøyd

Hun kan med fordel bruke bedre tid, vise mer interesse for pasienten, lytte mere, ikke være så bedrevitende. Jeg tror hun er en flink leder og lege, men passer bedre som forsker eller noe som ikke innebærer kontakt med pasienter. Har følelse av at hun vil bli fortest mulig ferdig, og ha det bra, liksom. Det er ikke alltid heldig når man har med syke mennesker å gjøre.