Kristin Sundby Myhrer

Lillestrøm Legesenter

1993

Ingen på venteliste

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Kristin Sundby Myhrer er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Kristin Sundby Myhrer

Lite forståelse

Hun har dårlig tid og er ikke spesielt imøtekommende. Har hatt henne som fastlege lenge og nå ser jeg meg nødt til å bytte. Hun hører ikke på hva jeg sier og opplever, kun hva hun har bestemt seg for hva som feiler meg. Veldig dårlig samarbeid og kommunikasjon.

Trygg og tydelig

Profesjonell, tydelig og blid. Utfordrer deg og hjelper deg.
Tar seg tid til å lytte og har en god dialog med deg.

Arrogant og dårlig tid

Tydelig markering av at hun egentlig ikke har tid til deg. Ikke interessert i å høre sykdomshistorikken. Nedlatende holdning - hun vet best. Dro til annen lege for å få bedre vurdering, ble der møtt og sett. Fikk resept på nødvendige medisiner og datteren ble da raskt frisk.

Hatt henne i flere år

Det kan være vanskelig å få timer, men jeg er alltid fornøyd når jeg først er hos henne på time. Hun bistår meg med det jeg lurer på, og kan mye. Jeg er fornøyd!

Jeg bruker ofte ekonsultasjon, og de besvarer hun alltid raskt. PAsser bra for meg som er mye opptatt i jobb og ikke alltid har anledning til å dra til legekontoret.

Lyttende og forståelsesfull

Meget forståelses full, enkel å prate med og spesielt time/konsultasjon via e-portal fungerer veldig enkelt.
Tidligere var det ofte forsinkelser og timene gikk litt fort unna, men nå er det mye bedre. Presis og tar seg god tid.