Kristin Sundby Myhrer

Lillestrøm Legesenter Kvinne, 52 år

Autorisert1993
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 17 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lillestrøm Legesenter

C J Hansens vei 3A 2007 Kjeller
Kristin Sundby Myhrer er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Kristin Sundby Myhrer

Hatt henne i flere år

Det kan være vanskelig å få timer, men jeg er alltid fornøyd når jeg først er hos henne på time. Hun bistår meg med det jeg lurer på, og kan mye. Jeg er fornøyd!

Jeg bruker ofte ekonsultasjon, og de besvarer hun alltid raskt. PAsser bra for meg som er mye opptatt i jobb og ikke alltid har anledning til å dra til legekontoret.

Lyttende og forståelsesfull

Meget forståelses full, enkel å prate med og spesielt time/konsultasjon via e-portal fungerer veldig enkelt.
Tidligere var det ofte forsinkelser og timene gikk litt fort unna, men nå er det mye bedre. Presis og tar seg god tid.

Utrolig dyktig og omtenksom!

Kristin er en utrolig flink og omtenksom lege. Hun har hjulpet meg mange ganger, alt fra små plager til store psykiske problemer. Det er enkelt å få time hos henne, hun svarer raskt på e-dialog, smiler og lytter alltid. Jeg er utrolig glad for at jeg har den flinke dama som lege. Ikke er hun særlig forsinket heller og tar deg alltid i mot med åpne armer.

Misfornøyd

Hun kan med fordel bruke bedre tid, vise mer interesse for pasienten, lytte mere, ikke være så bedrevitende. Jeg tror hun er en flink leder og lege, men passer bedre som forsker eller noe som ikke innebærer kontakt med pasienter. Har følelse av at hun vil bli fortest mulig ferdig, og ha det bra, liksom. Det er ikke alltid heldig når man har med syke mennesker å gjøre.

Meget missfornøyd

Hun er veldig arrogant som lege, og en dårlig lytter. Har hun først bestemst seg for en diagnose så står hun fast ved det, selv når man kommer med håndfaste bevis fra andre leger. Den eneste måten å få stilt riktig diagnose på, har vært å gå til privatpraktiserende leger. Kommer garantert til å bytte lege.