Kristin Sundby Myhrer

Autorisasjon (1993)

Lillestrøm Legesenter Telefonnummer64 84 69 6064 84 69 ...
C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Kristin Sundby Myhrer er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kristin Sundby Myhrer

Umulig å få time og tar deg ikke på alvor

Har aldri følt at jeg har blitt lyttet til eller tatt på alvor. Hadde for eksempel migrene i flere år uten å få hjelp med det da legen var sta og mente symptomene var grunnet andre ting som for lite trening. 2-3år etter første konsultasjon ang.smerte bak øynene/tinningen, fikk jeg hjelp av vikaren hennes som ga meg resept på migrene tablett med en gang, dette hjalp utrolig mye. Har de siste månedene prøvd å få time hos fastlegen, men er nesten aldri noe ledig så må alltid til en av kollegaene hennes. Liker heller ikke systemet for hastetime, da det kun baserer seg på hvem som er først inne på nettsiden, og ikke andre viktigere faktorer. Fornuftig å bytte fastlege.

Lite forståelse

Hun har dårlig tid og er ikke spesielt imøtekommende. Har hatt henne som fastlege lenge og nå ser jeg meg nødt til å bytte. Hun hører ikke på hva jeg sier og opplever, kun hva hun har bestemt seg for hva som feiler meg. Veldig dårlig samarbeid og kommunikasjon.

Trygg og tydelig

Profesjonell, tydelig og blid. Utfordrer deg og hjelper deg.
Tar seg tid til å lytte og har en god dialog med deg.

Arrogant og dårlig tid

Tydelig markering av at hun egentlig ikke har tid til deg. Ikke interessert i å høre sykdomshistorikken. Nedlatende holdning - hun vet best. Dro til annen lege for å få bedre vurdering, ble der møtt og sett. Fikk resept på nødvendige medisiner og datteren ble da raskt frisk.

Hatt henne i flere år

Det kan være vanskelig å få timer, men jeg er alltid fornøyd når jeg først er hos henne på time. Hun bistår meg med det jeg lurer på, og kan mye. Jeg er fornøyd!

Jeg bruker ofte ekonsultasjon, og de besvarer hun alltid raskt. PAsser bra for meg som er mye opptatt i jobb og ikke alltid har anledning til å dra til legekontoret.