Hans Martin Ågotnes

Autorisasjon (1988)

Riska Legesenter AS Telefonnummer51 68 18 4051 68 18 ...
Hommersåkveien 20 4311 Hommersåk
Hans Martin Ågotnes er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Hans Martin Ågotnes

En lege med hjerte for pasienten

En helt fantastisk lege som virkelig ser sine pasienter og møter deres behov.

Alltid følt meg tatt på alvor, uansett problemstilling.

Noe ventetid, men han bruker den tiden DU trenger og haster ikke, så full forståelse for ventetiden.

Fantastisk

Menneskelig forståelsesfull imøtekommende kunnskapsrik lyttende å ikke minst et medmenneske med et stort hjerte for sine pasienter.

Trygg og kunnskapsrik

Han har alltid tid til deg. Beste legen jeg kunne ha hatt. Kunnskapsrik, fremmer alltid ting på en forståelsefull måte. å utrolig løsningsorientert. Alltid blid og imøtekommende.

Anbefaler han på det varmeste.

Fantastisk og innkluderende lege

Jeg har hatt denne legen i mange år og han har tatt alt jeg har henvendt meg til, på alvor. Han heviser meg til rette spesialister om dette er nødvendig, eller jeg selv føler behov gor det. Har fått den beste hjelpen av denne legen, enn jeg noen gang har opplevd av andre leger. Han er en god lytter og er medmenneskelig. Har god kompetsnse på det faglige og klarer og skape veldig god relasjon og skaper god tillit hos meg. Kan komme til han med de mrst sensitive opplysninger, og blir tatt på alvor. Kan anbefales med 5 stjerner ++.

Fantastisk god lege

Han er en meget god lytter, forståelsesfull, lett å prate med og er flink til å kommunisere på en forstålig måte.
Han er også flink til å analysere sammensatte symptomer og henvise til riktige plasser for videre undersøkelser og behandling.

Tilgjengelight på telefon til Legesenteret er ofte tidkrevende, men timebestilling / henvendelser via SMS / nett er genialt og veldig effektivt.