Hans Martin Ågotnes

Hommersåkveien 20 4311 Hommersåk
Hans Martin Ågotnes er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Hans Martin Ågotnes

Fantastisk god lege

Han er en meget god lytter, forståelsesfull, lett å prate med og er flink til å kommunisere på en forstålig måte.
Han er også flink til å analysere sammensatte symptomer og henvise til riktige plasser for videre undersøkelser og behandling.

Tilgjengelight på telefon til Legesenteret er ofte tidkrevende, men timebestilling / henvendelser via SMS / nett er genialt og veldig effektivt.

Beste lege i hele verden!!! :-D

Jeg har hatt han som lege i mange år, og vært utrolig fornøyd!!
Han ser helhetlig på ting, og det har vært utrolig viktig for meg, siden omtrent alle mine fysiske plager har hatt en psykisk årsak.
På tross av dette har Ågotnes alltid tatt meg på alvor og utelukket at det faktisk ikke var noe fysisk som feilte meg!!
Kan ikke få takket han nok for å ha tatt vare på meg i alle disse årene!!
Er livredd for at han snart vil gå av med pensjon!!

Veldig god lege

I alle år jeg har hatt ham har jeg vert veldig fornøyd. Han er flink til å lytte og forstår fort hva som er problemet.

Lytter til pasientene sine, ser helheten ikke bare isolerte hendelser, lar pasienten selv uttale seg og være del av egen behandling om ønskelig. Han er helt fantastisk og han er grunnen til at man holder ut det ellers lae servicenivået man opplever på riska legesenter.

Den beste legen jeg har hatt

Før jeg flyttet til Hordaland så hadde jeg Hans Martin Ågotnes. Nå har jeg flyttet tilbake til Rogaland. Så at han ikke hadde flere ledige plasser men ønsker sterk å få han tilbake som min fastlege siden jeg var utrolig fornøyd med han.