Hans Martin Ågotnes

Hommersåkveien 20 4311 Hommersåk
Hans Martin Ågotnes er en av 70 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Hans Martin Ågotnes

Trygg og kunnskapsrik

Han har alltid tid til deg. Beste legen jeg kunne ha hatt. Kunnskapsrik, fremmer alltid ting på en forståelsefull måte. å utrolig løsningsorientert. Alltid blid og imøtekommende.

Anbefaler han på det varmeste.

Fantastisk og innkluderende lege

Jeg har hatt denne legen i mange år og han har tatt alt jeg har henvendt meg til, på alvor. Han heviser meg til rette spesialister om dette er nødvendig, eller jeg selv føler behov gor det. Har fått den beste hjelpen av denne legen, enn jeg noen gang har opplevd av andre leger. Han er en god lytter og er medmenneskelig. Har god kompetsnse på det faglige og klarer og skape veldig god relasjon og skaper god tillit hos meg. Kan komme til han med de mrst sensitive opplysninger, og blir tatt på alvor. Kan anbefales med 5 stjerner ++.

Fantastisk god lege

Han er en meget god lytter, forståelsesfull, lett å prate med og er flink til å kommunisere på en forstålig måte.
Han er også flink til å analysere sammensatte symptomer og henvise til riktige plasser for videre undersøkelser og behandling.

Tilgjengelight på telefon til Legesenteret er ofte tidkrevende, men timebestilling / henvendelser via SMS / nett er genialt og veldig effektivt.

Beste lege i hele verden!!! :-D

Jeg har hatt han som lege i mange år, og vært utrolig fornøyd!!
Han ser helhetlig på ting, og det har vært utrolig viktig for meg, siden omtrent alle mine fysiske plager har hatt en psykisk årsak.
På tross av dette har Ågotnes alltid tatt meg på alvor og utelukket at det faktisk ikke var noe fysisk som feilte meg!!
Kan ikke få takket han nok for å ha tatt vare på meg i alle disse årene!!
Er livredd for at han snart vil gå av med pensjon!!

Veldig god lege

I alle år jeg har hatt ham har jeg vert veldig fornøyd. Han er flink til å lytte og forstår fort hva som er problemet.