Magne Sigbjørn Økland

Langflåtveien 38 4017 Stavanger
Magne Sigbjørn Økland er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Magne Sigbjørn Økland

Komplett lege

Har hatt Magne Økland som fastlege i ca 15 år.
Han har vært der for meg uansett hva plager jeg har hatt. Jeg opplever han som en lege som tar deg på alvor, flink til å lytte og er veldig opptatt av å hjelpe på best mulig måte.
Fantastisk.
Den beste, flinkeste og behageligste legen jeg har vært borti.
Han forklarer sine vurderinger, henviser deg videre om det trenges, kan snakke med ham om ALT. Både somatiske og psykiske problemer. Tar seg alltid tid til å høre. Grundig og veldig flink.
Er så glad for at jeg er på lista hans.

Effektiv

Har hatt ham som fastlege i flere år. Han er effektiv og det er greit om du som pasient også er det når du har time hos ham. Han er ikke legen du går til om du trenger noen å snakke med. Definitivt best på fysiske plager, og da helst av den alvorlige sorten som må henvises videre.
Hverdagsplager er ingenting å møte opp å fortelle om hos ham. Bra legesenter der det er greit å få time, hyggelige folk. Praktisk og greit å ta kontakt og å komme seg inn og ut av kontoret.

God, seriøs fastlege

Flink til å lytte, og tar seg god tid til pasienten. Han er også altid godt forberedt, slik at en slipper å bruke tid på å gjennomgå tidligere historikk.

Hele dette legekontoret vitner om at legene er mer interessert i å yte et godt tilbud, snarere enn å ha så mange pasienter som mulig.

kjip opplevelse hos lege

Jeg hadde problemer med flass og generell smerte i hodebunn. Han tenkte seg om en liten stund også foreslo han at jeg kunne teste head&shoulders. Dette var etter å ha brukt flassjampoen man får på apoteket som opplyser om at man skal ta kontakt med lege om flassjampoen ikke fungerer. Da jeg nevnte dette for frisøren min ble hun selvsagt opprømt. Det at man ikke kunne bli henvist til en hudlege/spesialist er trasige greier.

Tilgeldig besøk

Var innom hos Magne tilfeldig en gang da fastlegen min var bortreist. Han er en faglig MEGET dyktig lege. Nå følger jeg bare med på når han får ledige plasser på listen sin, så bytter jeg til han!