Magne Sigbjørn Økland

Langflåtveien 38 4017 Stavanger
Magne Sigbjørn Økland er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Magne Sigbjørn Økland

Kunnskapsrik og imøtekommende

Har hatt Magne Ø. som fastlege i over 20 år. Han møter meg alltid med forståelse, lytter og ser/ diskuterer løsninger sammen med meg. Opplever ham som veldig kompetent og kunnskapsrik, og hjelpsom på både somatiske- såvel som psykiske problemstillinger. Føler meg veldig godt ivaretatt av ham som fastlege, og takknemlig jeg har ham.

Legger til angående resepsjon/legesekretærer: Alltid positive, blide og hjelpsomme. Det være både på telefon, samt ved konsultasjon. De følger opp å ringer deg hvis det er behov for det.

Arrogant og vanskelig å snakke med.

Legen «ser» ikke hele situasjonen. Han er ingen lege du kan snakke med. Han er meget arrogant og tar betalt for absolutt alt ( bestiller du time for en ting og nevner en annen ting blir det ekstra dyrt). Legesekretærene er hyggelige men det er tungvindt drevet kontor. Ingen mail kommunikasjon, sms eller tlf. Alt må du inn på konsultasjon for ( sikkert for å tjene penger). Styr unna.

Komplett lege

Har hatt Magne Økland som fastlege i ca 15 år.
Han har vært der for meg uansett hva plager jeg har hatt. Jeg opplever han som en lege som tar deg på alvor, flink til å lytte og er veldig opptatt av å hjelpe på best mulig måte.
Fantastisk.
Den beste, flinkeste og behageligste legen jeg har vært borti.
Han forklarer sine vurderinger, henviser deg videre om det trenges, kan snakke med ham om ALT. Både somatiske og psykiske problemer. Tar seg alltid tid til å høre. Grundig og veldig flink.
Er så glad for at jeg er på lista hans.

Effektiv

Har hatt ham som fastlege i flere år. Han er effektiv og det er greit om du som pasient også er det når du har time hos ham. Han er ikke legen du går til om du trenger noen å snakke med. Definitivt best på fysiske plager, og da helst av den alvorlige sorten som må henvises videre.
Hverdagsplager er ingenting å møte opp å fortelle om hos ham. Bra legesenter der det er greit å få time, hyggelige folk. Praktisk og greit å ta kontakt og å komme seg inn og ut av kontoret.

God, seriøs fastlege

Flink til å lytte, og tar seg god tid til pasienten. Han er også altid godt forberedt, slik at en slipper å bruke tid på å gjennomgå tidligere historikk.

Hele dette legekontoret vitner om at legene er mer interessert i å yte et godt tilbud, snarere enn å ha så mange pasienter som mulig.