Magne Sigbjørn Økland

Autorisasjon (1990)

Magne Sigbjørn Økland er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Magne Sigbjørn Økland

Dømmende og nedverdigende vesen

Kanskje teknisk flink om man ikke har en lang journal, men 100% forhåndsdømt i hans hode om man har en journal med særlig innhold. Uansett en lite engasjert eller særlig støttende lege som tydeligvis er verdt mer enn pasientene sine slik han snakker og ter seg.

Dårlig lege

Tar ikke pasienten på alvor, ikke en god lytter. Snakker nedlatende til pas. Ikke noe å anbefale! Hyggelige folk i resepsjonen. Men kommer ikke så langt med det

Veldig fornøyd!

Eg har hatt mangen forskjellige fastlegar gjennom åra, men Magne er den første som faktisk har tatt seg tid til meg og fått meg til å føla meg sett og hørt! Veldig trivelig kar, og eg er veldig fornøyd.

Misfornøyd

Magne fremstår som overlegen og lite forståelsesfull. Jeg har ved få anledninger opplevd at jeg har blitt tatt på alvor. Jeg synes en burde kunne forvente mer av en fastlege. Har oppsøkt andre leger ved legekontoret ved flere anledninger og har fått god hjelp hos dem.

Legesenteret som sådan fungerer greit - hyggelig administrasjon.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Har hatt Magne Ø. som fastlege i over 20 år. Han møter meg alltid med forståelse, lytter og ser/ diskuterer løsninger sammen med meg. Opplever ham som veldig kompetent og kunnskapsrik, og hjelpsom på både somatiske- såvel som psykiske problemstillinger. Føler meg veldig godt ivaretatt av ham som fastlege, og takknemlig jeg har ham.

Legger til angående resepsjon/legesekretærer: Alltid positive, blide og hjelpsomme. Det være både på telefon, samt ved konsultasjon. De følger opp å ringer deg hvis det er behov for det.