Magne Sigbjørn Økland

Breiflåtv 6 Legesenteret Mariero 4017 Stavanger
Magne Sigbjørn Økland er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Magne Sigbjørn Økland

God, seriøs fastlege

Flink til å lytte, og tar seg god tid til pasienten. Han er også altid godt forberedt, slik at en slipper å bruke tid på å gjennomgå tidligere historikk.

Hele dette legekontoret vitner om at legene er mer interessert i å yte et godt tilbud, snarere enn å ha så mange pasienter som mulig.

kjip opplevelse hos lege

Jeg hadde problemer med flass og generell smerte i hodebunn. Han tenkte seg om en liten stund også foreslo han at jeg kunne teste head&shoulders. Dette var etter å ha brukt flassjampoen man får på apoteket som opplyser om at man skal ta kontakt med lege om flassjampoen ikke fungerer. Da jeg nevnte dette for frisøren min ble hun selvsagt opprømt. Det at man ikke kunne bli henvist til en hudlege/spesialist er trasige greier.

Tilgeldig besøk

Var innom hos Magne tilfeldig en gang da fastlegen min var bortreist. Han er en faglig MEGET dyktig lege. Nå følger jeg bare med på når han får ledige plasser på listen sin, så bytter jeg til han!

Har ihvertfall fulgt meg god opp

Ha har fulgt meg opp meget godt. Bla etter en kreftoperasjon og en kronisk sykdom jeg har.

Må være en av de beste fastlegene i Stavanger

Flink og lytte, tar pas. på alvor. Får ting gjort. Er flink å videresende hvis det trengs. Tar seg tid til pasient, sitter ikke med nesen ned i pc,en
Kommer inn til ham nesten på timen.