Halvard Martin Aag

Autorisasjon (1993)

Radøy Legesenter Telefonnummer56 34 90 9056 34 90 ...
Radøyvegen 1621 B 5936 Manger
Halvard Martin Aag er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Halvard Martin Aag

EN FANTASTISK LEGE

Så takknemlig for at vi fant frem til denne legen, han er bare utrolig dyktig, så oppdatert på faget og med en fantastisk personlighet, tar han seg god tid og ser pasienten. Jeg anbefaler virkelig denne legen.

Fantastisk

For første gang føler jeg at en lege virkelig tar meg alvorlig, sender meg videre når det trengs. Har aldri hatt en bedre lege

Grundig og kunnskapsrik

En svært dyktig lege. Han er kunnskapsrik, grundig. Viktigst av alt er at denne legen tar seg tid. Ikke minst så henviser han videre og følger grundig opp. Dette er livsviktig. Mange leger er ikke like gode på dette. Han lytter og lett å prate med. Eg er privilegert, heldig og ekstremt takknemlig som har en så dyktig fastlege.

Blir tatt seriøst, grundig

Han tar seg god tid, og utfører grundig undersøkelse. Opplever han som rolig og betryggende. Veldig fornøyd!

Da jeg skiftet til Dr Aag, så var det som om og treffe Jesus

Etter Arbeidsulykker, Motorsykkel Ulykker, og må skrive en bok hvis jeg skulle fortelle om alle de skadene jeg har, og hvordan Dr Aag bryr seg om deg, og dine Problemer. Jeg lå på H.Sykehus, og etter Legerunden så kom en av Legene inn og sa til meg og sa noe som jeg regner med at de ikke sier for ofte, i morgen så har du bare 1 oppgave, og bare 1 oppgave, og det er og skifte Fastlege, og jeg ringte for og skifte Fastlege, men hun kunne ikke fortelle meg hvilken Lege hun ville ha valgt, så sa jeg til henne ..du trenger ikke og si noe, bare host når jeg sier den Legen du ville ha tatt, og da ble det Dr Halvard Martin Aag. Og første gang jeg traff han, så var det som det var som og treffe Jesus. Med alle de skadene jeg har påført meg oppigjennom Livet, så traff jeg Endelig en som tok meg på alvor . Så tusen takk Dr H.M Aag, for at du reddet livet mitt, måtte du fortsette det arbeidet ditt til du ikke har mer krefter til og hjelpe flere, for at du har gjort tusenvis av mennesker bedre.