Elin Ileby Nakstad

Oscar Pedersens vei 2A 1706 Sarpsborg
Elin Ileby Nakstad er en av 51 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Elin Ileby Nakstad

Byens beste Lege

Det er uten tvil byens beste lege , hun har evnen til og lytte og tid til og høre . Setter seg godt inn i saken min og løser dette på en proff måte .Kan anbefales på det varmeste

Lite Empatisk og noe rotete

Elin som lege oppfatter jeg som lite empatisk, «kald» og rotete. Når jeg har besøkt hun for samme helseproblem flere ganger har hun null oversikt over hva hun har skrevet ut av medisiner og gjort tidligere med tanke på henvisninger. Dette oppfattes lett da hun (blant annet) prøver å tilby samme medisiner som allerede er utprøvd i hennes regi og ikke har virket ved hvert besøk. Opplever at hun er veldig opptatt av å lindre symptomer, men lite intressert i å finne grunnen for hvorfor disse symptomene oppsto og fremdeles er der. Bytter fastlege nå da jeg ikke føler jeg kan ha tillit til Elin som lege.

Beste legen jeg har hatt

Elin er virkelig den beste legen jeg har hatt. Hun tar seg tid til deg, lytter til deg og dine behov og du føler deg virkelig ivaretatt. Hun er alltid blid og veldig imøtekommende. Alle fastleger burde være som henne!

Beste legen

Elin er helt fantastisk. Hun henviser riktig, lytter, kommer med gode råd, kan faget sitt, bryr seg genuint, medisinerer riktig og er alltid blid.

Interessert

Tar deg som passient på alvor. Ser og hører deg. Gir gode råd og informasjon. Følger opp prøver og videresender deg til spesialister.