Elin Ileby Nakstad

Rådmann Siras vei 1 1712 Grålum
Elin Ileby Nakstad er en av 51 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Elin Ileby Nakstad

Fantastisk!

Jeg er så fornøyd med Elin som min nye lege. Hun tar seg tid, lytter og forklarer. Hun er forståelsesfull, dyktig og jordnær. Hvis jeg må vente litt for å komme inn til mine avtaler , helt greit. For meg betyr det at hun tar seg tid til sine pasienter. I dag og andre ganger jeg har snakket med damene i resepsjonen er de smilende og hyggelig. Altså jeg er veldig fornøyd med Elin som min fastlege.

Beste lege i nedre Glomma regionen

Jeg må starte med å si jeg har vært i kontakt med nesten så og si samtlige leger i nedre Glomma (i jobbsammenheng) og jeg må bare begynne å si at Elin passer ikke til de negative kommentarene under her.. Hun er alltid imøtekommende, blid og hyggelig med kaffekoppen i hånda. Ho kommer alltid med gode råd og tar seg gjerne tid til å forklare det en gang til om du ikke har forstått hva ho sa første gang. Ho har god fagkunnskap og jeg vil si ho utpeker seg spesielt på enkelte områder også.. Jeg vet at Elin går inn for å hjelpe deg med alt hun har og kan, og gir seg ikke før hun har hjulpet deg. Ho er en jern-kvinne med stå-på vilje som jeg ikke har sett maken til. Jeg digger henne! Så er du på jakt etter fastlege kan jeg anbefale henne.

Dårlig lege

Etter to besøk hos henne med barn oppleves hun som kald, uinteressert og dårlig til å behandle barn. Hun er ikke opptatt av å få noe kontakt med barnet og kommer med konklusjoner uten å gjøre noe særlig undersøkelser. Har ved en anledning vært der med barn (1,5 år) med stygg hoste og fikk beskjed om å gi halspastiller. Ved andre anledning (2,5 år) ble vi bedt om å forlate legekontoret da barnet kastet opp inne på hennes kontor, samt at legen raskt forsvant ut av kontoret. Da fikk vi også beskjed om at vi skulle fått beskjed om at barnet aldri skulle komme dersom barnet kastet opp. Barnet ble ikke undersøkt og vi fikk ikke anledning til å stille legen spørsmål. Vi fikk heller ikke tilbud om å komme tilbake ved en senere anledning. Vi bytter fastlege.

Byens beste Lege

Det er uten tvil byens beste lege , hun har evnen til og lytte og tid til og høre . Setter seg godt inn i saken min og løser dette på en proff måte .Kan anbefales på det varmeste

Lite Empatisk og noe rotete

Elin som lege oppfatter jeg som lite empatisk, «kald» og rotete. Når jeg har besøkt hun for samme helseproblem flere ganger har hun null oversikt over hva hun har skrevet ut av medisiner og gjort tidligere med tanke på henvisninger. Dette oppfattes lett da hun (blant annet) prøver å tilby samme medisiner som allerede er utprøvd i hennes regi og ikke har virket ved hvert besøk. Opplever at hun er veldig opptatt av å lindre symptomer, men lite intressert i å finne grunnen for hvorfor disse symptomene oppsto og fremdeles er der. Bytter fastlege nå da jeg ikke føler jeg kan ha tillit til Elin som lege.