Elin Ileby Nakstad

C J Hansens vei 13 2007 Kjeller
Tlf: 64 84 69 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elin Ileby Nakstad er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Elin Ileby Nakstad

Trygg,direkte og veldig flink.

Blid og hyggelig lege med bein i nesa! Vet alltid hvorfor du kommer. Bruker ikke tid på å "lese seg opp" etter at konsultasjonen har startet. Opplever at jeg har fått veldig god behandling og oppfølging når det har vært nødvendig. Har stor tillit både til hennes medisinske kunnskap og til henne som person. Nesten alltid presis. Tipptopptommelopp 👍

Dyktig, lett å snakke med.

Elin er hyggelig, blid og lett å snakke med. Hun lytter til det du har og si og du blir tatt på alvor. Henviser videre dersom det trengs. Hun er også veldig flink med barn.

Veldig fornøyd

Veldig hyggelig, og lett å få time hos. Tid til å høre på dine problemer. Finner alltid en løsning eller henviser til noen andre når usikker.

Supert dyktig fastlege!

Elin er en strålende fastlege! Tålmodig, forståelsesfull, og veldig kompetent. Hun er ekstremt effektiv, men det virker allikevel som hun bryr seg om ditt velbefinnende. Prøve svar kommer hjem i løpet av en uka. Når hun er ikke tilgjengelig alltid har supeflinke vikarer. Aldrig problemer for å få noen henvisning også! Og det som er meget viktig for oss -hun er nesten aldrig forsinket. Anbefales på den sterkeste, hele familien følger med :)

Ikke tilgjenglig

Har hatt store problemer med å få tak i henne for å kunne behandle min sykdom.

Det første møtet var også litt ubehagelig da hun hysjet på meg når jeg fortalte om mitt sykdomsbilde, slik at hun skrive samtidig.