Elin Ileby Nakstad

Autorisasjon (2010)

Liv og Lykke Legesenter AS Telefonnummer69 60 09 1069 60 09 ...
Rådmann Siras vei 1 1712 Grålum
Elin Ileby Nakstad er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Elin Ileby Nakstad

Fantastisk empatisk og jordnær!

Elin er den beste legen jeg noengang har hatt, tenke seg til at jeg var så heldig med henne. Hun lytter, tar seg tid og behandlet meg som en god vennine! Følger opp både på tlf, utenom arbeidstid og henviser så fort jeg ønsker. Hun hjalp meg også med min økonomiske situasjon (henviste til en bankdame hun visste om) og gjorde hverdagen min bra igjen. Hun vil jeg for alltid savne etter et kjedelig bytte pga oppsigelser. Men vi har fortsatt kontakt og hun har forsikret meg om vist det er noe så kan jeg alltid ringe henne. Du er gull Elin♡

Fantastisk som lege og person

Føler meg heldig som har Elin som fastlege. Hun er kunnskaprik og forbredet til en hver time. Hun sitter aldri vendt mot skjermen når vi snakker. Hun ser pasientene sine. Hun er en lege man føler seg trygg hos. Hun er utrolig fin å prate med,hun henviser og hun følger opp . Hos henne bilr man kjent ikke glemt. En person som alltid stiller opp og er der for meg. Hun setter seg inn i situasjonen du er ,veldig hjelpsom. Kan anbefales på det varmeste. De er uten tvil beste legen i Sarpsborg. Jeg er veldig takknemlig for at Elin er legen min. Håper skal være fastlege i mange år til

Beste legen i Sarpsborg

Jeg er heldig med henne som fast lege, hun har reddet livet mitt Jeg blir sett, jeg blir hørt og hun tar meg på alvor. Elin er beste legen

Beste legen!

En lege som lytter og ser deg, veldig dyktig, effektiv og får ting gjort.
Henviser deg videre med en gang om det er mistanke om noe. Et legesenter som er hyggelig å komme til. Anbefales absolutt!

Trygg, empatisk, kunnskapsrik

Elin er en fantastisk lege! Jeg og barna har hatt henne som fastlege i 3 år og er kjempefornøyde. Vi kan ta opp alle problemstillinger og får alltid hjelp, hun er sjelden forsinket og følger opp prøvesvar og epikriser når det er behov. Jeg anbefaler virkelig Elin som fastlege og sekretærene er alltid hyggelige og hjelpsomme og føler meg trygg ved Liv og lykke legesenter :-)