Shagun Bhatia

Autorisasjon (2011)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Shagun Bhatia er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

En super lege!

Trygg, imøtekommende, tillitsvekkende og empatisk. Flink til å forklare på en tilgjengelig måte. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Faglig dyktig, men lite empatisk.

Legene på høyden er et hyggelig legekontor med mange dyktige folk. Min opplevelse av denne legen er like vel ikke den beste. Hun husker aldri hvem jeg er, gir lite øyekontakt og respons, og jeg går ofte ut fra kontoret og føler meg som et spørsmålstegn. Jeg har ofte fått en følelse av at hun ønsker meg ut av kontoret før jeg har satt meg, og føler meg ofte dum etter å ha vært der. På den positive siden er hun rask på å ta nødvendige prøver, og er flink til å henvise videre. Hun tar problemene på alvor og man kan føle seg trygg på at hun gjør det som er nødvendig.

Dyktig og imøtekommende

Shagun er kompetent, forståelsesfull og tar brukermedvirkning på alvor. Vil anbefale henne på det sterkeste :)

Helt super Fastlege .

Veldig fornøyd med henne . Hun hører hva du sier , og tar seg tid . Flink å sende videre til spesialist ved behov .

Viser liten interesse

Var innom som del av studentsamskipnadens samarbeid og hun var lite tilstede og virket å ha dårlig tid. Ville ikke fortelle hva det kunne være, men ga en rask henvisning videre uten å fortelle når jeg kunne forvente neste time. Ga beskjed om annen type henvisning enn det jeg fikk, og det får meg til å trekke kunnskapen i tvil.

Ble oppringt av resespjonen etter svar og kunne da ikke fortelle hva som var galt. Jeg opplever dette som dårlig oppfølging, liten interesse for pasientens ve og vel og mangel på respekt overfor meg som pasient.