Shagun Bhatia

Autorisasjon (2011)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Shagun Bhatia er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

Shagun er flink - Elendig vikar

Shagun er kjempeflink lege som tar deg på alvor.
Men vikaren er helt grusom, det er veldig synd. Må nå bytte fastlege pga vikaren [FJERNET AV MODERATOR].

For rask?

Jeg har bare vært hos Bhatia én gang, fortalte da at jeg følte meg deprimert i svangerskapet. Hun stilte svært få spm til dette, men skrev raskt en resept på antidepressiva som jeg kunne hente ut hvis det ble «for ille». Jeg fikk ingen andre råd, og vi avtalte ingen videre oppfølging. Jeg skulle ønske problemet ble tatt mer på alvor, både i mitt tilfelle, og for den neste som måtte slite med det samme.

Flink og behagelig

Har hatt Shagun Bhatia som min fastlege hele min tid i Bergen. Var fornøyd fra første stund. Følte meg godt ivaretatt, og hadde inntrykk av at hun hadde god tid og var genuint opptatt av at jeg skulle ha det best mulig. Jeg er oppriktig lei meg for at jeg ikke kan fortsette å ha henne som fastlege når jeg flytter fra Bergen.

Følte meg ikke hørt

Legen hjalp meg med enkle problemer men virket totalt uinteressert i å hjelpe meg når problemstillingen var kompleks. Ga kun veldig generelle råd, og fulgte sjeldent opp.

Glad for å ha hun tilbake!

Er så utrolig glad for at Shagun er tilbake. Slapper så mye av hos hun og hun tar deg 110% på alvor. Hun er også faglig flink. Anbefales på det sterkeste! :-)