Shagun Bhatia

Autorisasjon (2011)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Shagun Bhatia er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Shagun Bhatia

Dårlig vikar!

Besøket hos Bhatias vikar, [FJERNET AV MODERATOR], var en lite hyggelig og veldig ubehagelig opplevelse. Hun virket ikke interessert i meg, var brå og hard i tonen og fortalte ikke hva hun skulle gjøre eller gjorde. Det ble gjennomført en undersøkelse, hvor hun var svært hardhendt og brå, og hvor hun først etterpå fortalte hvilke prøver hun hadde tatt.

Jeg hadde lyst til å grine hele timen fordi det var så ubehagelig å være hos henne. Jeg var bekymret, men hun virket til å ikke ta dette på alvor.

Håper Bhatia snart er tilbake fulltid, for [FJERNET AV MODERATOR] går jeg ALDRI i mitt liv til igjen!!

Dyktig, høy sosial kompetanse

Shagun har vært min fastlege fra jeg var student til dagens småbarnsmor. Jeg er svært fornøyd med henne når det gjelder hennes faglige- og sosiale kompetanse. Nå flytter jeg østover, men vil ikke dra før jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Skremmende vikar

Må bare føye meg i rekken av andre her som har vurdert [FJERNET AV MODERATOR]. Hun hilste ikke etter hun ropte meg opp, var sur under hele besøket, målte blodtrykket fire ganger med mens hun klagde på at jeg ikke slappet av i armen. Ærendet mitt var meget prekært og jeg var ganske urolig, men noe tegn til omsorg var ikke å spore i dette iskalde mennesket uten folkeskikk.

Fantastisk lege

Shagun Bhatia tar pasienten på alvor og får deg til å føle deg trygg. Ho er dyktig, profesjonell og sympatisk, og gir deg god oppfølging. Eg føler meg alltid lettare når eg går ut frå time hos Bhatia. :-)

Verdens verste vikar

Jeg byttet fastlege hit fordi jeg hadde lest mye bra om legen. Endte opp med hennes vikar [FJERNET AV MODERATOR]. Det er det verste jeg har vært borti noen gang.

Jeg kom til henne med bekymringsmeldinger fra min tidligere fastlege om at situasjonen min hastet, og at jeg måtte ha hjelp snarest mulig. Og der satt [FJERNET AV MODERATOR]: tilbakelent i stolen, med null interesse for å hjelpe. Null forståelse. Null symati. Og da jeg spurte om å få ta enkelte tester for å finne kilden til mitt sykdom svarte hun regelrett «Nei». Jeg har aldri følt meg så dårlig behandlet på et legekontor noensinne.

For at det hele skulle få en fin helhet så klarte [FJERNET AV MODERATOR] også å si jeg skulle sette meg og vente på blodprøve, hvorpå ingen kom og hentet meg og sykepleieren til slutt spurte «hvorfor sitter du her?». Godt spørsmål. Veldig godt spørsmål.