Li Cui

Myrdalsveien 22 5131 Nyborg
Tlf: 55 39 30 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Li Cui er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Li Cui

Den beste legen jeg har hatt

Føler han lytter, tar meg på alvor, er hyggelig og faglig dyktig. Han er den beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg god tid, undersøker osv. Er strålende fornøyd :)
Eneste negative er at han har litt lang ventetid, men er verdt å vente på.

Dyktig fastlege.

Veldig fornøyd med ham som fastlege. Tar seg god tid, og lytter på det jeg har å si. Er hyggelig og høflig. Også veldig flink med barna mine. Innbiller meg at han er veldig faglig dyktig.

Faglig sterk lege som lytter til det du har å si.

Jeg er veldig godt fornøyd med Li. Han virker for meg som faglig sterk og er flink til å lytte. Språkmessig er det ingen problemer.

den beste legen jeg har hatt .

Helt og holdent en menneskekjenner utrolig flink den beste jeg har hatt .forstår meg .kjempefornøyd .har bare godord om legen :)

Profesjonell, men kjølig

Absolutt en lege som virker profesjonell, men samtidig kjølig, alvorlig og reservert, noe som med en gang gav en følelse av avstand (ovenfra og ned), og absolutt ikke en person jeg følte meg komfortabel med personlighetsmessig, da jeg setter stor pris på helsepersonell som er uformell, med en sans for humor og som snakker rett fra hjertet. Dette er nok et godt valg til de som ønsker en effektiv behandling, noe jeg også med en gang fikk, sammen med gode råd. Men følte altså at det kræsjet litt med min egne uformelle tone og en lege jeg neppe tror vil lytte særlig til mine egne meninger om hva jeg trenger av legebehandling, etter et liv som ufør der jeg faktisk har en god del kunnskap selv - noe som enkelte leger setter stor pris på og noe som andre ikke finner seg i, i det hele tatt. Jeg selv trenger en lege som tar seg god tid og ellers er tilgjengelig når det gjelder andre ting og avhengig av et ganske omfattende samarbeid, så da er det viktig å kunne finne en god tone. Derfor har jeg også byttet til en annen som forhåpentligvis passer mitt behov.

En god lege

Lytter til det du har å si. Får ting gjort. Ringer gjerne hjem til deg med prøvesvar o.l. Når jeg nå har gått til Li en stund, kjenner han meg og mine plager. Han er behjelpelig med å finne svar på problemer i fellesskap.
Har endel ventetid for å få time. Heller ikke på legekontoret alle dager etter hva jeg har forstått.

God fastlege

Har gått til Cui endel år nå. Er godt fornøyd. Han er god lytter og virker faglig sterk. Språket intet problem.

den beste legen ever !

veldig fornøyd .han er flink og forstår meg ,kunne ikke fått en bedre fastlege :)

Tilfredstillende

Vedkommende lege er meget populær, snakker meget godt Norsk, er høfflig, forståelsesfull og bryr seg om sine pasienter på en god og hyggelig måte