Li Cui

Åsane Legekontor

2002

Åsane Legekontor Telefonnummer55 39 30 7055 39 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myrdalsveien 22 5131 Nyborg
Li Cui er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Li Cui

Trygg og profesjonell

Stor takk til Li. Lytter, er imøtekommende og stiller gode spørsmål, for å finne ut hva som kan være årsaken til plager. Opplever god ivaretakelse når jeg/fam. trenger legebehandling.

Beste legen ewer !!

Har hatt dr li som fastlege siden han begynte på åsane legekontor. Kunne ikke hatt en bedre lege .tar seg tid og lytter .min mann som har samme lege sier det samme .er så glad vi har han som lege .bare fantastisk dyktig 😊

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Han er en svært dyktig og behagelig lege. Han lytter til deg og får deg til å føle deg velkommen. Har stor tiltro til de faglige kunnskapene hans. Dette er en lege som er trygg i faget sitt.
Kjenner meg heldig som har han som fastlege! Min mann er også svært fornøyd med denne legen.

Vil også tilføye at de i resepsjonen også er veldig hyggelige. Sykepleierne er flinke, effektive og vennlige. Anbefaler dette legekontoret.

Veldig fornøyd

Både hyggelig og høflig, men klarer likevel å gjøre ting effektivt. Informerer klart om mulige årsaker og behandlinger. Viser god respekt for sine pasienter.

Opplever som regel kort ventetid når jeg først er på kontoret, men han er populær, så må som regel vente noen uker før jeg får time.

Fantastisk!

Det er så godt å ha en fastlege som man er trygg på. Jeg har gått til han i noen år, og med 2 kronisk syke barn har det blitt en del besøk. Har fått upåklagelig service og oppfølging. Har fått blodprøvesvar tilsendt lørdager og søndager. Da min sønn var innlagt på sykehuset ringte han dagen etter vi var skrevet ut bare for å høre hvordan det gikk. Vi hadde ikke vært hos han i forbindelse med det sykdomsforløpet. Vi var på legevakten og sendt til sykehuset. Veldig flink med barn. Opplever alltid å bli tatt på alvor.
Damene i resepsjonen derimot, er sure og nedlatende.