Li Cui

Autorisasjon (2002)

Åsane Legekontor Telefonnummer55 39 30 7055 39 30 ...
Myrdalsveien 22 5131 Nyborg
Li Cui er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Li Cui

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Han er en svært dyktig og behagelig lege. Han lytter til deg og får deg til å føle deg velkommen. Har stor tiltro til de faglige kunnskapene hans. Dette er en lege som er trygg i faget sitt.
Kjenner meg heldig som har han som fastlege! Min mann er også svært fornøyd med denne legen.

Vil også tilføye at de i resepsjonen også er veldig hyggelige. Sykepleierne er flinke, effektive og vennlige. Anbefaler dette legekontoret.

Veldig fornøyd

Både hyggelig og høflig, men klarer likevel å gjøre ting effektivt. Informerer klart om mulige årsaker og behandlinger. Viser god respekt for sine pasienter.

Opplever som regel kort ventetid når jeg først er på kontoret, men han er populær, så må som regel vente noen uker før jeg får time.

Fantastisk!

Det er så godt å ha en fastlege som man er trygg på. Jeg har gått til han i noen år, og med 2 kronisk syke barn har det blitt en del besøk. Har fått upåklagelig service og oppfølging. Har fått blodprøvesvar tilsendt lørdager og søndager. Da min sønn var innlagt på sykehuset ringte han dagen etter vi var skrevet ut bare for å høre hvordan det gikk. Vi hadde ikke vært hos han i forbindelse med det sykdomsforløpet. Vi var på legevakten og sendt til sykehuset. Veldig flink med barn. Opplever alltid å bli tatt på alvor.
Damene i resepsjonen derimot, er sure og nedlatende.

Den beste legen jeg har hatt

Føler han lytter, tar meg på alvor, er hyggelig og faglig dyktig. Han er den beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg god tid, undersøker osv. Er strålende fornøyd :)
Eneste negative er at han har litt lang ventetid, men er verdt å vente på.

Dyktig fastlege.

Veldig fornøyd med ham som fastlege. Tar seg god tid, og lytter på det jeg har å si. Er hyggelig og høflig. Også veldig flink med barna mine. Innbiller meg at han er veldig faglig dyktig.