Ingrid Elise Amlie Hegertun

Autorisasjon (2014)

Ingrid Elise Amlie Hegertun er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Elise Amlie Hegertun

Byens beste fastlege!

Ingrid er en helt fantastisk fastlege som følger opp og gir gode råd. Hun svarer raskt på e-konsultasjoner og i møter med henne føler jeg generelt at hun er genuin og opptatt av å gi god helsehjelp. Hun er fin å prate med og jeg opplever å bli tatt på alvor, uavhengig av om det er fysiske eller psykiske problemstillinger man kommer med. Anbefaler henne varmt til alle jeg kjenner!

Beste legen!

Ingrid er en trygg og varm lege. Viser forståelse og er god med barn. Gir gode råd og følger opp. Anbefales!

Useriøs lege

Får ikke den hjelpen jeg trenger. Fornyer ikke reseptene mine og tar meg useriøst. Hun var hyggelig og lyttet til i starten som ny, men har nå fått plantet beina godt på jobb og gjør som hun vil. Jeg opplever at legen ønsker mindre arbeidsoppgaver til seg selv og bryr seg ikke om pasientene sine. Anbefales ikke.

Ikke tilstede når det tregdes, jeg fikk ikke den hjelpa jeg ba om og trengte.

Stolte ikke på henne .God å prate med i begynnelsen , men jeg trengte seriøs hjep fikk det ikke . Var vanskelig å få et tillitsforhold til legene.Har sluttet på Nydalen legesenter.Må bare si at de som jobbet på kontoret var høflige , hjelsomme og vennlige .Jeg gikk til henne da hun var vikar.

Trygg og tillitsvekkende.

Min nye fastlege opplever jeg som lyttende, grundig og er rask med tilbakemeldinger. Hun skaper tillit.