Bent Folkvord

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Bent Folkvord er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Bent Folkvord

Oppmerksom og oppdatert

Bent er alltid forberedt og ajour når jeg kommer til time.

Han trenger å oppdatere seg på forskning rundt EL-overfølsomhet, noe som blir mer og mer aktuelt når folk får innstallert nye smartmålere, blir syke, og må montere tilbake de analoge målerne. I dag vil Bent som mange andre leger ikke ta hensyn til de helsen for sine pasienter mht. EL-overfølsomhet, både fysiske og psykologiske effekter som går utover livskvaliteten. Mitt håp er at Bent vil endre denne praksisen og stå opp mot det foreldede synet fra Legeforeningen. Jeg har ellers bare positive ting å si om Bent Folkvord.

Faglig dyktig, og svært empatisk

En imøtekommende lege som 'ser' hver enkelte pasient. Faglig dyktig, og har svært god oppfølging - langt over gjennomsnittet.

trygg og kunnskapsrik

Rask time når jeg eller han vurderer henvendelsen til å haste. sender videre til spesialist hvis jeg ønsker det eller at han vurderer det til å være nødvendig for å stille riktig diagnose.

Beste legen!

En god og sympatisk lege. Er oppriktig opptatt av pasientene sine. Jobber selv i helsevesenet og har erfaring med andre leger. Ville ikke byttet fastlege noen gang. Han lytter og tar seg tid. Vet hva han kan og ikke kan. Henviser når det er nødvendig. Kan journalen min godt og er flink å følge opp.

Sterkt å anbefale

Har vært fastlegen min i 15år og jeg har aldri tenkt på å bytte. Og jeg jobber selv i helsevesenet.
God til å lytte såvel til å spørre. Henviser videre om han finner det indisert etter bra info om hvorfor. Skiller klinten fra hveten!