Bent Folkvord

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Bent Folkvord er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Bent Folkvord

Sterkt å anbefale

Har vært fastlegen min i 15år og jeg har aldri tenkt på å bytte. Og jeg jobber selv i helsevesenet.
God til å lytte såvel til å spørre. Henviser videre om han finner det indisert etter bra info om hvorfor. Skiller klinten fra hveten!

Elendig lege

Kort tid med pasientene. Dårlig på oppfølging.
Lytter ikke etter og har store problemer med å sende videre til spesialister.

Fantastisk

Alltid tilgjengelig uten onsdager, ingen ventetid. Ringer tilbake med resultater også utenom åpningstider.

En grundig og systematisk lege

Virker interessert i min sykdom. Er forberedt og systematisk. Tar seg god tid til å svare på spørsmål og forklare hvordan jeg skal forholde meg, og forbedre meg.

Lytter til pasienten

Bent Folkvord er en behagelig og grei lege som tar deg på alvor uansett hvor lite eller stort problemet er. Han er hyggelig og slår gjerne av en spøk hvis det passer sånn 👍

Svært dyktig!

Jeg har hatt dr.Folkvord som fastlege i nærmere 20 år, og han har alltid vært en svært dyktig, tillitvekkende og empatisk fagperson som yter mye mer for meg som pasient enn det jeg har opplevd hos andre. Den desidert beste legen jeg har hatt!

Han holder seg alltid ajour

Han vet godt hvor du bur.
Den beste medesinen ligger på lur.

Dr Folkvord.

Det gjør så vondt når eg ler.
Det er kun han som vett kva som skjer
Han er min favoritt kavalér

Dr Folkvord

En somhar pasienten i sentrum

Hatt Bent Folkvord som fastlege i mange år. Meget fornøyd. Han ser meg (eller andre i familien) der vi er. Gir ikke opp før han kommer til bunns i problemene. Ikke minst En god lytter og flink veileder. Er alltid trygg når jeg innimellom må oppsøke legen. Tar seg tid til hver enkelt. Da gjør det ikke noe om en må vente litt før en kommer inn til avtalt time. Godt humør. Er oppdatert på min journal når jeg kommer inn så han stirrer ikke inn i PC skjermen.
Relativt kort ventetid for time. Kommer alltid til ved akkutt sykdom. Fantastisk legesenter. (Nesttun allmennpraksis) Alle som jobber der burde få en rosebukett i ny og ne.

Super lege!

- Faglig dyktig og grundig
- Høyrer på kva du har å sei
- Forklarar og begrunnar alt han gjer på ein forståeleg måte
- Kommunniserer godt
- Viser omsorg utan å bli privat og klein
- Humor og sosiale antenner
- Er alltid oppdatert på journalen og hugsar alt me har prata om tidlegare

Har hatt han til fastlege gjennom alt frå stress pga vanskelege arbeidsforhold til enkle infeksjonar eller gynekologundersøkingar, samt gjennom to graviditetar. Alltid like nøgd med oppfølginga. Har alltid følt meg tatt på alvor og ivaretatt. Anbefalast!

Synest også damene i skranken er trivelege og hjelpsomme.

Hyggelig og kompetent

Er innom en ca gang i året og får alltid god behandling hos Folkvord. Ingen negative opplevelser så langt, han kan sitt yrke, er veldig tilstede under konsultasjonen og du forlater aldri kontoret uten å vite hva som skjer videre. Sangen av Kaizers Orchestra - Dr. Mowinckel er en hyllest til denne mannen.

Vi vil ikke ha noen annen fastlege!

Vi har hatt Bent Folkvord som fastlege i veldig mange år nå - og det er fordi han alltid er så serviceinnstilt, vennlig og alltid i godt humør. Det er lett å snakke med Bent! I tillegg så har vi stor tillit til Bent fordi han er dyktig, kunnskapsrik og engasjert i sitt fag.

Vi vil ikke ha noen annen og håper vi kan ha ham som fastlege i veldig mange år til!

Dyktig

Bent Folkvord har vært fastlegen min i mange år, og han er svært dyktig.
Han strekker seg alltid langt for at jeg som pasient skal få det best og enklest mulig.
Humøret er også på topp, og han har som regel en spøk eller to på lager.
Jeg anbefaler han på det sterkeste!
Det eneste jeg ikke er like fornøyd med er personene som jobber i skranken.
De er ofte sure/ irriterte og ikke så hjelpsom.

Svært dyktig

Folkvord er etter min mening svært dyktig. Han tar seg god tid og jeg opplever at han ser meg som helt menneske, og tar hensyn til både fysiske og mentale faktorer.

Han lytter, og jeg har tilitt til hans vurderinger. Selv om det finnes mange fastleger som er nærmere der jeg bor, velger jeg å reise 13 km hver vei for å beholde Folkvord.

Tilgjengeligheten er også svært god, og jeg kommer som regel til på dagen, eller dagen etter.

Pluss også for at legekontoret har innført bestilling via Intenett og SMS. Dette gjør at jeg slipper å stå i telefonkø. Systemetet fungerer kjempebra.

Dårlig

Hadde han som fastlege i alle år (til jeg byttet i vinter). De siste 5 gangene jeg ønsket konsultasjon ble jeg henvist til en annen lege på legekontoret da han ikke var på jobb den dagen.

Moderne lokaler, men dårlig venterom. Resepsjonistene er sure og lar deg stå utenfor vinduet i flere minutter mens de snakker om hva de gjorde i går.

Utrolig imøtekommende og time dersom det er akutt alltid på dagen

Jobber selv i helsesektoren som spesialsykepleier og han er noe av den flinkeste jeg har møtt. Dersom han trenger det henviser han videre og til det stedet med kortest ventetid.

En fin fyr...!

Sympatisk, kunnskapsrik og alltid tilgjengelig. Tar barna på alvor. Flotte lokaler.

Tydelig lege

Venterommet er alltid veldig fullt og ingen lydskjerming or dem som må henvende seg til skrankepersonalet. Hele venterommet får derfor med seg disse samtalene.
Ellers er legekontoret moderne !