Bent Folkvord

Autorisasjon (1984)

Nesttun Allmennpraksis Telefonnummer55 11 70 5055 11 70 ...
Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Bent Folkvord er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Bent Folkvord

Han holder seg alltid ajour

Han vet godt hvor du bur.
Den beste medesinen ligger på lur.

Dr Folkvord.

Det gjør så vondt når eg ler.
Det er kun han som vett kva som skjer
Han er min favoritt kavalér

Dr Folkvord

En somhar pasienten i sentrum

Hatt Bent Folkvord som fastlege i mange år. Meget fornøyd. Han ser meg (eller andre i familien) der vi er. Gir ikke opp før han kommer til bunns i problemene. Ikke minst En god lytter og flink veileder. Er alltid trygg når jeg innimellom må oppsøke legen. Tar seg tid til hver enkelt. Da gjør det ikke noe om en må vente litt før en kommer inn til avtalt time. Godt humør. Er oppdatert på min journal når jeg kommer inn så han stirrer ikke inn i PC skjermen.
Relativt kort ventetid for time. Kommer alltid til ved akkutt sykdom. Fantastisk legesenter. (Nesttun allmennpraksis) Alle som jobber der burde få en rosebukett i ny og ne.

Super lege!

- Faglig dyktig og grundig
- Høyrer på kva du har å sei
- Forklarar og begrunnar alt han gjer på ein forståeleg måte
- Kommunniserer godt
- Viser omsorg utan å bli privat og klein
- Humor og sosiale antenner
- Er alltid oppdatert på journalen og hugsar alt me har prata om tidlegare

Har hatt han til fastlege gjennom alt frå stress pga vanskelege arbeidsforhold til enkle infeksjonar eller gynekologundersøkingar, samt gjennom to graviditetar. Alltid like nøgd med oppfølginga. Har alltid følt meg tatt på alvor og ivaretatt. Anbefalast!

Synest også damene i skranken er trivelege og hjelpsomme.

Hyggelig og kompetent

Er innom en ca gang i året og får alltid god behandling hos Folkvord. Ingen negative opplevelser så langt, han kan sitt yrke, er veldig tilstede under konsultasjonen og du forlater aldri kontoret uten å vite hva som skjer videre. Sangen av Kaizers Orchestra - Dr. Mowinckel er en hyllest til denne mannen.

Vi vil ikke ha noen annen fastlege!

Vi har hatt Bent Folkvord som fastlege i veldig mange år nå - og det er fordi han alltid er så serviceinnstilt, vennlig og alltid i godt humør. Det er lett å snakke med Bent! I tillegg så har vi stor tillit til Bent fordi han er dyktig, kunnskapsrik og engasjert i sitt fag.

Vi vil ikke ha noen annen og håper vi kan ha ham som fastlege i veldig mange år til!