Tove Ellen Forthun

Autorisasjon (1994)

Krambua Legesenter Telefonnummer55 33 68 8055 33 68 ...
Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen
Tove Ellen Forthun er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tove Ellen Forthun

Altfor stor pasientliste

Tove er flink men det er helt umulig å få time hos henne. Hun har altfor stor pasientliste, hvilket gjør at man ikke blir prioritert når man trenger hjelp.

Trygg, omsorgsfull og kunnskapsrik

God forståelse for sykdom og skjønner situasjonen min. Ga med sykemelding slik at jeg kan stresse ned og ta det med ro for å håndtere sykdom.

Faglig veldig dyktig lege .

Har vært pasient hos Tove i mange år. Hun er alltid lyttende ,og vil det aller beste for meg som pasient. Sender meg videre til spesialist når det trengs. Er en veldig klok " psykolog " Har alltid følt meg i de beste hender hos henne , og er heldig som har henne som min fastlege. Kommer aldri til å bytte til en annen lege!

Utilgjengelig

Umulig å få time når man trenger det, og de gangene man får time er det alltid hos en av de andre legene på senteret. Har helt tydelig ikke kapasitet til den listen hun har påtatt seg.

Uegnet, ingen evne til å skape relasjon og altfor kort tid.

Mine besøk hos Tove Forthun har aldri gått over 7 min. Hun må ha rekord i pasientekspedering pr. time. Skremt over en slik praksis. Presiserer alltid at man må bestille ny time om man har to ting en vil ta opp. Og det er IKKE fordi hun er særskilt nøye, har aldri opplevd at hun har lest seg opp før time eller fulgt med på epikriser. Vedr, kompleksitet i sykdomsbildet, føler meg utrygg hos denne legen.