Odd Nyborg

Autorisasjon (1991)

Råholt Legesenter Telefonnummer63 95 95 5063 95 95 ...
Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av Odd Nyborg

hyggelig lege som ordner opp

-som andre sier i de tidligere kommentarene så skal ha det litt travelt . for her går det fort i svingene som regel. ikke hver gang men som oftest. besøket begynner med " hei" så tar papirkriveren over med en helt villt bråkete printing av en reseprt.

men alt i alt. jeg bytter han ikke ut sålenge han jobber der.
kan også legge til at jeg har alltid blitt frisk etter jeg fortlater teletimen min.

Sympatisk

Har nettopp byttet fastlege for hele familien, og vært så heldig å få denne legen som ny fastlege. Har møtt han flere ganger på legevakta og har bare positivt å si om ham. Begge ungene har vært hos han i det siste, og både ungene og jeg var fornøyd med besøket og helpen vi fikk.

Ikke godt inntrykk

Har vært der noen ganger, da min fastlege var fraværende. Dersom du er ute etter en rask konsultasjon, så er han å anbefale. Her får du knapt satt deg ned og fortalt om dine problemer , før han skriver ut et eller annet, og så sier kroppspråket, at nå er det på tide at du går. Har det for travelt til å snakke mer med deg. Han har jo også 1700 pasienter på lista, så det er jo ikke så rart. Der er det maks 15 min pr snute, som gjelder, og pengen strømmer inn.