Odd Nyborg

Autorisasjon (1991)

Råholt Legesenter Telefonnummer63 95 95 5063 95 95 ...
Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av Odd Nyborg

ikke og anbefale

fått bare trøbbel i etterkant på grund av feil inofering fra han. lege som ikke lytter til pasienten bare sitter og tasster på tastaturet føler snakker ut i tomme lufta . og gir totalt feil opplysninger videre . så jeg personelig kan ikke anbefale denne legen

Har ønsket om effektivitet overtatt for involvering i pasientens behov ?

Opplever at han ikke har tid til å lytte til deg.
Tror dette kan være uheldig og noen ganger gi feil diagnose.

Hvis du føler at du har noe på hjertet som du mener har betydning for ditt sykdomsbilde, eller hvis du har en eller annen form for psykisk utfordring, tenker jeg at det er veldig viktig at legen evner å lytte til pasienten.

Hvis du går på medisiner, kunne han ha vært flinkere til å følge opp dosering og bivirkninger.

Han er imidlertid flink til å gi henvisning til spesialist, skrive ut resepter og ha en effektiv hverdag med mange pasienter.

Dårlig tid

Hyggelig, men gikk etter hvert over til å bare kommunisere med datamaskin og printer. Rask på henvisninger og resepter.

Behagelig

Jeg er veldig fornøyd med Odd Nyborg!
Ønsker rask og riktig behandling, ikke lange samtaler uten 'resultat'. Han er hjelpsom og blid!

Tar deg på alvor

Jeg er ikke den som renner ned dørene på legekontoret, men når jeg først er der så er det uten unntak en god opplevelse. Både jeg og familien har denne fastlegen, og vi blir alltid tatt på alvor. Han er ikke redd for å henvise til spesialist, og sender inn prøver for videre utredning ved behov. Joda, han har nok litt dårlig tid som regel, men det har vel samtlige av landets øvrige fastleger også. Oppsummert en hyggelig lege som er profesjonell og tar deg på alvor.
Det eneste problemet med dette legekontoret er organisering ift. pasientsikkerhet og personvern på venterommet. Det er dessverre ingen skjerming av pasienter som henvender seg i luka, og det er under enhver kritikk. Jeg har overhørt henvendelser om både psykiatri og rus når jeg har ventet på time.