Odd Nyborg

Autorisasjon (1991)

Råholt Legesenter Telefonnummer63 95 95 5063 95 95 ...
Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av Odd Nyborg

En meget god lege.

Jeg har flyttet mye ifm jobb, inn- så vel som utland. Har også noen spesielle og alvorlige underliggende diagnoser.
Jeg er takknemlig for at jeg i hele denne tiden har hatt Nyborg som fastlege, og både jeg og familien føler en trygghet i nettopp dette.
At enkelte trekker for tilgjengelighet blir søkt, prøv å gjøre denne jobben selv med de forutsetninger en fastlege har!!
-og effektivitet er en nødvendighet for å komme rundt gitt de premisser fastlegeordningen har (forøvrig en dårlig ordning, men det er ikke legens skyld).

HelseRespons (app) er gull - får alltid svar samme dag.

Odd Nyborg.

En lege som tar seg tid når det er viktig. Flink til og sende videre til eksperter innenfor det fagfeltet som er utenfor fastlegenes fagfelt. Han har for mange pasienter ellers bare positivt å si om Dr. Odd Nyborg

Alltid fornøyd

Jeg har aldri hatt problemer med å få time og har bare en gang ventet mer enn 5 minutter. Kommer alltid fort inn til timen min.
Føler at jeg blir hørt og at legen ønsker å hjelpe. Profesjonell og trygg.

Behagelig

Har hatt Dr. Nyborg i mange år. Har hatt diverse plager. Føler at han hører på meg. Han tar prøver og henviser videre til spesialist. Lett å få time på dagen om det trengs. Med psykiske plager så lytter han og er en god mann og snakke med.

En god lege

Jeg har hatt Nyborg som min fastlege i mange år. Jeg er kjempe fornøyd med han og føler at han ser deg og lytter. Alltid blitt sendt på videre utredning om det har vært behov for det. Å trenger du en time fort får du det hos han . Min totale vurdering er at Nyborg er en flink lege som jeg ikke ville ha bytta ut.