Odd Nyborg

Råholt Legesenter

Gladbakkvegen 1 2070 Råholt
Odd Nyborg er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Odd Nyborg

Har ønsket om effektivitet overtatt for involvering i pasientens behov ?

Opplever at han ikke har tid til å lytte til deg.
Tror dette kan være uheldig og noen ganger gi feil diagnose.

Hvis du føler at du har noe på hjertet som du mener har betydning for ditt sykdomsbilde, eller hvis du har en eller annen form for psykisk utfordring, tenker jeg at det er veldig viktig at legen evner å lytte til pasienten.

Hvis du går på medisiner, kunne han ha vært flinkere til å følge opp dosering og bivirkninger.

Han er imidlertid flink til å gi henvisning til spesialist, skrive ut resepter og ha en effektiv hverdag med mange pasienter.

Dårlig tid

Hyggelig, men gikk etter hvert over til å bare kommunisere med datamaskin og printer. Rask på henvisninger og resepter.

Behagelig

Jeg er veldig fornøyd med Odd Nyborg!
Ønsker rask og riktig behandling, ikke lange samtaler uten 'resultat'. Han er hjelpsom og blid!

Tar deg på alvor

Jeg er ikke den som renner ned dørene på legekontoret, men når jeg først er der så er det uten unntak en god opplevelse. Både jeg og familien har denne fastlegen, og vi blir alltid tatt på alvor. Han er ikke redd for å henvise til spesialist, og sender inn prøver for videre utredning ved behov. Joda, han har nok litt dårlig tid som regel, men det har vel samtlige av landets øvrige fastleger også. Oppsummert en hyggelig lege som er profesjonell og tar deg på alvor.
Det eneste problemet med dette legekontoret er organisering ift. pasientsikkerhet og personvern på venterommet. Det er dessverre ingen skjerming av pasienter som henvender seg i luka, og det er under enhver kritikk. Jeg har overhørt henvendelser om både psykiatri og rus når jeg har ventet på time.

hyggelig lege som ordner opp

-som andre sier i de tidligere kommentarene så skal ha det litt travelt . for her går det fort i svingene som regel. ikke hver gang men som oftest. besøket begynner med " hei" så tar papirkriveren over med en helt villt bråkete printing av en reseprt.

men alt i alt. jeg bytter han ikke ut sålenge han jobber der.
kan også legge til at jeg har alltid blitt frisk etter jeg fortlater teletimen min.