Odd Nyborg

Råholt Legesenter

Autorisasjon (1991)

Råholt Legesenter Telefonnummer63 95 95 5063 95 95 ...
Gladbakkvegen 1 2070 Råholt
Odd Nyborg er en av 20 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Odd Nyborg

Behagelig

Har hatt Dr. Nyborg i mange år. Har hatt diverse plager. Føler at han hører på meg. Han tar prøver og henviser videre til spesialist. Lett å få time på dagen om det trengs. Med psykiske plager så lytter han og er en god mann og snakke med.

En god lege

Jeg har hatt Nyborg som min fastlege i mange år. Jeg er kjempe fornøyd med han og føler at han ser deg og lytter. Alltid blitt sendt på videre utredning om det har vært behov for det. Å trenger du en time fort får du det hos han . Min totale vurdering er at Nyborg er en flink lege som jeg ikke ville ha bytta ut.

ikke og anbefale

fått bare trøbbel i etterkant på grund av feil inofering fra han. lege som ikke lytter til pasienten bare sitter og tasster på tastaturet føler snakker ut i tomme lufta . og gir totalt feil opplysninger videre . så jeg personelig kan ikke anbefale denne legen

Har ønsket om effektivitet overtatt for involvering i pasientens behov ?

Opplever at han ikke har tid til å lytte til deg.
Tror dette kan være uheldig og noen ganger gi feil diagnose.

Hvis du føler at du har noe på hjertet som du mener har betydning for ditt sykdomsbilde, eller hvis du har en eller annen form for psykisk utfordring, tenker jeg at det er veldig viktig at legen evner å lytte til pasienten.

Hvis du går på medisiner, kunne han ha vært flinkere til å følge opp dosering og bivirkninger.

Han er imidlertid flink til å gi henvisning til spesialist, skrive ut resepter og ha en effektiv hverdag med mange pasienter.

Dårlig tid

Hyggelig, men gikk etter hvert over til å bare kommunisere med datamaskin og printer. Rask på henvisninger og resepter.