Olav Gautestad

Autorisasjon (1997)

Olav Gautestad er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Olav Gautestad

Verdens beste!

Olav er en lege som oppriktig bryr seg om sine pasienter, og hjelper med alt man trenger hjelp til. Han har alltid god tid til deg, og det er ikke vanskelig å få time når man trenger det. Et godt menneske, med skikkelig legehumor :) Alle leger burde vært som han!

En av de beste

Dette er den beste legen jeg har hatt hittil. Han er flink, snill, smilende og reelt engasjert. Man kan se at han liker det han gjør.

Jeg måtte dessverre bytte for flere år siden, ettersom det var vanskelig å få time hos ham. Det var alltid minst over en uke før man fikk time.

Verd sin vekt i gull

Er ubeskrivelig fornøyd med denne legen. Han er lun, klok, lyttende, behagelig, oppriktig engasjert i ditt ve og vel. Han er en fantastisk "psykolog" i tillegg og ser sammenhengen mellom det fysiske og det psykiske. Her føler man seg sett. Den beste legen jeg noensinne har hatt.

Anbefales varmt!

Jeg har hatt flere akuttimer hos denne legen, selv om han dessverre ikke har vært ledig som fastlege. Han er lyttende, respektfull, avslappet, åpen og humoristisk.. kombinert med en svært positiv holdning. Utrolig verdifulle egenskaper i legeyrket!. Han tar seg dessuten god tid med pasienten, hvis det er behov for det. Rett mann på rett plass!.

Opplevde god kontakt og respekt fra dag1

Lyttende og samtidig saklig. Føler meg godt ivaretatt og har aldri opplevd meg tryggere i kommunikasjon m. lege. Føler meg også godt ivaretatt faglig både fysisk og psykisk. Kan bestille, eller henvende meg pr. sms og har da fått svar i rimelig tid.