Niels Saaby Hansen

Ytrebygdsvegen 250 5258 Blomsterdalen
Niels Saaby Hansen er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Niels Saaby Hansen

Den beste legen i byen

Nils er alltid lyttende og imøtekommende.Tar seg god tid til pasientene. Skal alltid til "bunns" i det som feiler deg. Kjapt svar på prøver.

Dr. Hansen; min nye helt. Jeg jobber selv i helsevesenet og har jobbet med mange gode leger. Men Dr.Hansen er helt i egen klasse. Han er så faglig dyktig, så utrolig flink til å lytte, lære å kjenne og se pasienten sin. Takk for fantastisk god service og takk for at du ser meg!

Har hatt Niels Hansen som fastlege i 4 år. Tar meg på alvor når jeg har et problem jeg ville drøfte. Sjekker og dobbelt sjekker for å være sikker. Går alltid håpefull og ved godt mot ut fra hans kontor.

Profesjonell

Har hatt han som lege i noen år nå, og har vært borti mange leger over flere år pga min sykdom, og ingen kan måle seg med Niels Hansen. Han lytter til deg, ser deg som person og er ufattelig profesjonell og dyktig! Kommer aldri til å bytte han ut .

En fantastisk lege!

Jeg går alltid optimistisk ut igjen etter en time hos Niels. Han har meg som pasient i fokus. Han lytter og vi samtaler og finner ut av tingene. Han følger opp mtp prøvesvar og det går vanligvis kjapt å få time hos han. Han er en utrolig behagelig og dyktig lege, og er den beste fastlegen jeg har hatt.