Niels Saaby Hansen

Ytrebygdsvegen 250 5258 Blomsterdalen
Tlf: 55 98 21 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Niels Saaby Hansen er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Niels Saaby Hansen

En allmennlege i toppklasse!

En bedre og mer grundig lege skal du lete lenge etter. Han tar seg tid, er faglig god, forklarer alltid godt og grundig og følger utrolig godt opp pasientene sine.
Han tok seg blandt annet bryet med å sjekke blodprøve svarene mine etter arbeidstid. Fredag kveld kl.23 tikket det inn sms med beskjed om prøvesvar og resept var skrevet ut, klar for henting. Fantastisk!

Den beste legen i byen

Nils er alltid lyttende og imøtekommende.Tar seg god tid til pasientene. Skal alltid til "bunns" i det som feiler deg. Kjapt svar på prøver.

Dr. Hansen; min nye helt. Jeg jobber selv i helsevesenet og har jobbet med mange gode leger. Men Dr.Hansen er helt i egen klasse. Han er så faglig dyktig, så utrolig flink til å lytte, lære å kjenne og se pasienten sin. Takk for fantastisk god service og takk for at du ser meg!

Har hatt Niels Hansen som fastlege i 4 år. Tar meg på alvor når jeg har et problem jeg ville drøfte. Sjekker og dobbelt sjekker for å være sikker. Går alltid håpefull og ved godt mot ut fra hans kontor.

Profesjonell

Har hatt han som lege i noen år nå, og har vært borti mange leger over flere år pga min sykdom, og ingen kan måle seg med Niels Hansen. Han lytter til deg, ser deg som person og er ufattelig profesjonell og dyktig! Kommer aldri til å bytte han ut .

En fantastisk lege!

Jeg går alltid optimistisk ut igjen etter en time hos Niels. Han har meg som pasient i fokus. Han lytter og vi samtaler og finner ut av tingene. Han følger opp mtp prøvesvar og det går vanligvis kjapt å få time hos han. Han er en utrolig behagelig og dyktig lege, og er den beste fastlegen jeg har hatt.

Helt fantastisk

Dette er en lege som kan yrket sitt! Tar seg god tid til pasienten og lytter til deg. Uten tvil den beste legen jeg har vært borti!

5stjerner er vel frotjent!

Alt bra som skrives om ham er sant! Jeg er så taknemlig at han er min fastlege!
Han altid tar tid for meg når jeg kommer, er grundig i undersøkelse og er rask med å ta akction om det trenges.

Utrolig fornøyd med Niels Saaby Hansen og alle som jobber der.

Veldig grundig, og dyktig lege. og alt av personalet er dyktige bare positive oplevelser. og er bare så utrolig heldig av mitt valg av fastlege.og legekontor

Beste legen jeg vet om!

Niels er den eneste legen som jeg har hatt som faktisk bryr seg om deg. Han er opptatt av deg som person og menneske , ikke bare som en av mange. Jeg anbefaler han på det varmeste. Han har faktisk med sin væremåte reddet livet mitt flere ganger. Jeg er han veldig takknemlig for alt han har gjort og forsatt gjør for meg :)

Meget bra lege

Han er meget grundig og flink. Tok seg tid til å gå igjennom historikk og var meget servicemindet. Han var også villig til å diskutere og forklare hvordan vi kunne sammen finne ut av hva vi gjør fremover.

Fantastisk god lege

Grundig, imøtekommende, omsorgsfull lege. Han tar pasientene på alvor, og er grundig i sine undersøkelser. Han tar pasienten med på en drøfting rundt problematikk og diagnoser, og gjør at pasienten føler seg sett og godt ivaretatt. Jeg byttet fra en lege jeg var fornøyd med, og trodde ikke det kunne bli bedre. Men det ble det!

Det beste legen jeg har hatt!

Niels viste seg fra første dag å være en fantistisk person, både som lege og menneske! Nesten hele min familie har nå byttet til han. Alltid blid og opplagt. Har hjulpet meg utrolig mye med mine sykdommer. Han kan anbefales på det høyeste.

Meget dyktig på alle områder.

Tar seg tiden,
setter pasient i fokus.
setter seg inn i fortiden.
kan anbefalles på.er veldig fornøyd, bare positive bemerkininger og gi der.

Den beste fastlegen i Bergen

Genuin interesse for pasienten og tar seg god tid til å lytte.
Faglig dyktig og utrolig flink til å følge opp prøver, henvisninger og journaler.
Har vært pasient hos ham i mange år og da han flyttet fra et legekontor til et annet viste han stor integritet og lot vær å underrette pasientene. Jeg måtte selv drive etterretning for å finne ut hvor han hadde flyttet.
Han var også min mors fastlege og selv når hun var plassert på aldershjem hjalp han henne masse ...... Hun pleide å si : Verdens kjekkeste mann :)

En lege som alltid har tid. Han gir deg et inntrykk av at du er spesiell,

Han lytter og tar deg på alvor. Som lege skal han ikke endre noe det han heldigvis ikke styrer selv er fakturaer, det kunne han sikkert ha bedre oversikt over, men derfor har han et fantastiske legesekretærer til.

EN ENER I ORD OG HANDLING

HEI, NIELS SAABY HANSEN. DU ER KORT OG GODT EN SUVEREN LEGE SOM SETTER PASIENTEN I FOKUS. TUSEN TAKK FOR FANTASTISK SERVICE. JEG SETTER UMÅTELIG PRIS PÅ DIN RASKE RESPONS, NÅR HJELP TRENGS.
HILSEN MEGET FORNØYD PASIENT

En lege som tar seg tid!

Han er nok den beste legen jeg noensinne har hatt! Etter å blitt stemplet som mulig hypokonder hos forrige fastlegen, tar han meg på alvor og gjør sitt beste for å finne ut hva som er galt. Tar seg god til til pasientene, noe som medfører litt venting, men det er ikke noe større problem. Hele familien har nå byttet til denne legen. Anbefales!

Wow

Dette er en fantastisk dyktig lege. For første gang opplevde eg å komme til en fastlege som faktisk prøver å finne ut av hva som er galt med meg. For første gang på mange år begynner eg å få et håp om at noen skal finne ut hva som er galt. Så han her vil eg anbefale til alle

En flott person og lege. Han er ydmyk,flink til å kommunisere og gir tilbakemelding på prøvesvar eller undersøkelser.Han vil finne ut av dine helseproblemer , og henviser til spes om nødvendig.