Niels Saaby Hansen

Autorisasjon (1996)

Ytrebygda Legekontor DA Telefonnummer55 98 21 4055 98 21 ...
Ytrebygdsvegen 250 5258 Blomsterdalen
Niels Saaby Hansen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Niels Saaby Hansen

En allmennlege i toppklasse!

En bedre og mer grundig lege skal du lete lenge etter. Han tar seg tid, er faglig god, forklarer alltid godt og grundig og følger utrolig godt opp pasientene sine.
Han tok seg blandt annet bryet med å sjekke blodprøve svarene mine etter arbeidstid. Fredag kveld kl.23 tikket det inn sms med beskjed om prøvesvar og resept var skrevet ut, klar for henting. Fantastisk!

Den beste legen i byen

Nils er alltid lyttende og imøtekommende.Tar seg god tid til pasientene. Skal alltid til "bunns" i det som feiler deg. Kjapt svar på prøver.

Fantastisk lege

Dr. Hansen; min nye helt. Jeg jobber selv i helsevesenet og har jobbet med mange gode leger. Men Dr.Hansen er helt i egen klasse. Han er så faglig dyktig, så utrolig flink til å lytte, lære å kjenne og se pasienten sin. Takk for fantastisk god service og takk for at du ser meg!

Fantastisk lege

Har hatt Niels Hansen som fastlege i 4 år. Tar meg på alvor når jeg har et problem jeg ville drøfte. Sjekker og dobbelt sjekker for å være sikker. Går alltid håpefull og ved godt mot ut fra hans kontor.

Profesjonell

Har hatt han som lege i noen år nå, og har vært borti mange leger over flere år pga min sykdom, og ingen kan måle seg med Niels Hansen. Han lytter til deg, ser deg som person og er ufattelig profesjonell og dyktig! Kommer aldri til å bytte han ut .