Niels Saaby Hansen

Autorisasjon (1996)

Ytrebygda Legekontor DA Telefonnummer55 98 21 4055 98 21 ...
Ytrebygdsvegen 250 5258 Blomsterdalen
Niels Saaby Hansen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Niels Saaby Hansen

En lege som alltid har tid. Han gir deg et inntrykk av at du er spesiell,

Han lytter og tar deg på alvor. Som lege skal han ikke endre noe det han heldigvis ikke styrer selv er fakturaer, det kunne han sikkert ha bedre oversikt over, men derfor har han et fantastiske legesekretærer til.

EN ENER I ORD OG HANDLING

HEI, NIELS SAABY HANSEN. DU ER KORT OG GODT EN SUVEREN LEGE SOM SETTER PASIENTEN I FOKUS. TUSEN TAKK FOR FANTASTISK SERVICE. JEG SETTER UMÅTELIG PRIS PÅ DIN RASKE RESPONS, NÅR HJELP TRENGS.
HILSEN MEGET FORNØYD PASIENT

En lege som tar seg tid!

Han er nok den beste legen jeg noensinne har hatt! Etter å blitt stemplet som mulig hypokonder hos forrige fastlegen, tar han meg på alvor og gjør sitt beste for å finne ut hva som er galt. Tar seg god til til pasientene, noe som medfører litt venting, men det er ikke noe større problem. Hele familien har nå byttet til denne legen. Anbefales!

Wow

Dette er en fantastisk dyktig lege. For første gang opplevde eg å komme til en fastlege som faktisk prøver å finne ut av hva som er galt med meg. For første gang på mange år begynner eg å få et håp om at noen skal finne ut hva som er galt. Så han her vil eg anbefale til alle

Fantastisk lege

En flott person og lege. Han er ydmyk,flink til å kommunisere og gir tilbakemelding på prøvesvar eller undersøkelser.Han vil finne ut av dine helseproblemer , og henviser til spes om nødvendig.