Anders Linden Nyquist

Autorisasjon (2003)

Anders Linden Nyquist er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Linden Nyquist

Dedikert, blid og dyktig

Min familie har hatt Anders som lege i 15 år. Vi har tre barn fra 12-17 og er to voksne.

Anders er den perfekte fastlege. Når du får time hos ham, er han forberedt og kommer kanskje med et spørsmål om hvordan det gikk med det man var der for forrige gang. Han tar det du kommer med seriøst og får deg til å føle deg vel. Det kommer alltid noe ut av å gå til Anders, enten at du får en henvisning til en spesialist eller et tips om en behandler du kan gå til (feks fysioterapeut) eller medisiner du kan ta.

Anders er blid, interessert og faglig sterk. Alle burde hatt en fastlege som ham. Heldige oss!

Den perfekte fastlegen

Anders er utrolig kunnskapsrik og meget flink til å følge opp. Han er alltid i godt humør og tar seg alltid god til til å lytte. Gir gode råd hele veien og er rask med tilbakemeldinger. Er det behov for at man trenger en spesialistutredning, nøler han ikke med å lage henvisning. Han gir meg den tryggheten jeg trenger hele tiden. Jeg er så glad for å ha han som fastlege, så selv om jeg har flyttet til en kommune langt unna, har jeg behold ham som min fastlege. Ikke minst, er han nå blitt min families fastlege i tillegg. Jeg/vi kommer aldri til å bytte han ut, så lenge han er i sin praksis.

Beste fastlege!

Utrolig god oppfølging! Beste fastlegen. Følger opp med meldinger i PasientSky. Anbefales dersom du ønsker en fastlege som strekker seg ekstra langt for å finne ut hva som feiler deg.

Stort sett meget bra

Har slitt med helseangst i noen år, og har derfor tidvis vært mye hos legen. Dr. Nyquist må være en av de snilleste og mest empatiske menneskene jeg har møtt. Tar seg alltid veldig god tid, er utrolig forståelsesfull, serviceinnstilt og har god kunnskap.

Hvis jeg skal si noe negativt, så må det være at han kanskje burde satt ned foten litt tidligere, og kommunisert at mine plager hadde psykisk årsak, framfor å henvise til en rekke undersøkelser. Selv om det nok var gjort i beste mening, så kan det underbygge helseangst til en viss grad. Om dette er fordi han er litt faglig utrygg, eller om det var for å betrygge meg, er jeg i dag ikke 100% sikker på. Trolig det siste.

Noe annet som er litt negativt (ikke med legen, men med legesenteret) er at kvaliteten hos helsesekretærene er noe varierende. Hun ene (som er kona til en av legene som jobber der) er helt fantastisk. Men en annen fremstår sur og lite serviceinnstilt. Det er også tidvis lang ventetid på telefon.

Fantastisk lege som tar deg på alvor

Anders Nyquist er en fantastisk dyktig og empatisk lege som tar deg på alvor. Han har alltid tid til å lytte til hva du har å si og tar den tiden konsultasjonen trenger. Dette betyr at han kan være litt forsinket, men det er absolutt verd ventetiden. Han er alltid i ekstremt godt humør og kjenner pasientene sine godt. Han gjør alle undersøkelser grundig og slår opp eller ringer til sykehuset om han er i tvil.
Absolutt den beste fastlegen jeg har hatt!