Anders Linden Nyquist

Autorisasjon (2003)

Anders Linden Nyquist er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Linden Nyquist

Anders is a very professional and responsible doctor

Anders is a very professioinal and responsible doctor. I experienced Gallestone attack on Thursday and visited Anders on Friday. He received me with professional treatment. Later he sent me SMS on Saturday and E-message through hospital website on Tuesday for test results and remind me to keep good control of the development of the Symptoms... He really takes care of his patients. He is a great doctor.

God på veldig mange måter, men kanskje ikke psykiske lidelser?

Jeg hadde Anders som fastlege et par år, og var veldig fornøyd med at han var grundig, og tok seg svært god tid til å forklare.
Dessverre fikk jeg en psykisk sykdom som jeg opplevde som at han ikke tok på alvor, noe som gjorde at den "spiste opp" en lang periode av livet mitt før jeg til slutt fikk hjelp og ble frisk. Det er litt synd å tenke på at jeg kunne unngått å være syk så lenge, men samtidig forstår jeg at leger også bare er mennesker, og jeg kan overhodet ikke stille ham ansvarlig.

Lyttende

Ydmyk, ingen "gud" som kan alt.Flink til å sende deg videre.Møter pasienten som om det er pasienten som "eksperten" på egen kropp, anser seg selv som koordinator.Følger opp når han sier han skal gjøre det.Tilstede ved konsultasjoner.

En super lege!

Anders er en veldig flink lege, han bryr seg om pasientene sine, tar seg tid, og lytter. han er imøtekommende og sympatisk. Han er flink med barn, og de får en positiv opplevelse av å gå til legen. Tusen takk Anders!

Fantastisk lege!

Han virker genuint interessert i oss og vår helse, og i sitt fag - jeg føler vi får det "lille ekstra" av han. Han tar seg god tid til oss i familien, og sender oss videre til spesialister om det trengs. Om han ikke kan ta oss inn når vi er syke, er alltid en av de andre hyggelige og dyktige legene på legekontoret som har tid til oss, enten samme dag eller dagen etter. Hun unge blonde (ung og ung hun har voksne barn) og hun mørke damen med brune øyne i resepsjonen som har jobbet der i flere år er kjempe hyggelige!