Geir Nystøl

Autorisasjon (1996)

Saglia Legesenter Telefonnummer64 98 04 9064 98 04 ...
Vestheimveien 31 1541 Vestby
Geir Nystøl er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Geir Nystøl

Beste legen

Hatt Geir i snart 10 år og er en flink lege som er til å stole på. Han følger opp og holder det han lover. Han yter ekstra og mer enn hva man tydeligvis ksn forvente av fastlegen sin i disse dager!

Faglig sterk, men dårlig tilgjengelighet

Har vært fastlegen min i ett år. Faglig følges han trygg og effektiv, men kommunikasjon og tilgjengelighet er svært dårlig, dels på grunn av legesenterets kontorfunksjon. De sender brev om avlyste timer enda både tlf og epost er oppgitt: Som kommer fram dagen før! Fikk brev som var intetsigende om blodprøve som avslørte en sykdom med alvorlige varianter, men har enda ikke fått kontakt med legen etter 1,5 måned! Det er svært dårlig behandling å la pasienter være i uvisse så lenge.

Ryddig, rolig, stødig og faglig solid

Jeg har nyttet Geir Nystøl som min fastlege. Han oppfattes som trygg da han er faglig solid og rik på erfaring. Det er lett å kommunisere med han, og han er oppttatt av helbred og ikke bli fort ferdig med pasienten.

Dyktig lege

Grundig og hyggelig, en av de beste legene jeg har hatt.

Men lykke til med å få bestilt time, og ikke bry deg om de utrivelige resepsjonistene.

dr.god

geir nystøl er en meget faglig og god lege, han tar seg tid og lytter med begge ører. jeg har bare godt og si om han som lege. det vises ved at det 0 ledig hos han.