Geir Nystøl

Autorisasjon (1996)

Saglia Legesenter Telefonnummer64 98 04 9064 98 04 ...
Vestheimveien 31 1541 Vestby
Geir Nystøl er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Geir Nystøl

MG

Geir er en meget lun person, lett og kommunisere med, lyttende og alltid blid. Som min fastlege i snart 20 år er jeg meget godt fornøyd med Geir Nystøl

Godt ivaretatt

Møter stor forståelse og føler jeg blir godt fulgt opp og tatt på alvor. Greit å kunne bestille faste medisiner på nett uten å måtte møtrnopp eller ringe. Meget fornøyd.

Stiller opp

Når min fastlege ikke er til stede, har jeg fått hjelp av en av de andre på senteret. Også av Geir. Han forstår mitt sykdomsbilde, og har tatt seg tid til å finne løsninger. Ventetid og forsinkelser er ikke til å unngå. Det er ikke legens feil, da en konsultasjon kan ta lengre tid enn beregnet. Det kan ta tid å komme fram på telefon til senteret, men det er ikke til å unngå når pågangen er stor. Personalet gjør nok så godt de kan. Forsinkelser og telefonkø må man regne med, uansett hvilket legesenter man går til. Litt irriterende å måtte høre på hele regla om åpningstider og klokkeslett for lunchstengt når man ringer til legesenteret.

Anbefaler legesenteret og legen.

Klok, lett å kommunisere med, tar deg inn til time utenom timebestilling, følger deg opp og en hyggelig lege det er lett å ha en samtale med.
Hyggelige kontordamer.
Jeg er veldig fornøyd med legesenteret som har hjulpet meg mye.

Virkelig å anbefale

Geir Nystøl er den beste legen jeg noen gang har møtt. Han lytter alltid rolig og tålmodig og er engasjert i meg som pasient. Jeg har alltid følt meg 100% tatt vare på ved hvert møte. Han gir ikke alltid absolutte svar på hvordan man skal behandle et problem, noe jeg setter stor pris på siden dette er slik vi mennesker fungerer i virkeligheten. han er veldig smart og veldig hyggelig som person.