Geir Nystøl

Saglia Legesenter

1996

Saglia Legesenter Telefonnummer64 98 04 9064 98 04 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestheimveien 31 1541 Vestby
Geir Nystøl er en av 15 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Geir Nystøl

Stiller opp

Når min fastlege ikke er til stede, har jeg fått hjelp av en av de andre på senteret. Også av Geir. Han forstår mitt sykdomsbilde, og har tatt seg tid til å finne løsninger. Ventetid og forsinkelser er ikke til å unngå. Det er ikke legens feil, da en konsultasjon kan ta lengre tid enn beregnet. Det kan ta tid å komme fram på telefon til senteret, men det er ikke til å unngå når pågangen er stor. Personalet gjør nok så godt de kan. Forsinkelser og telefonkø må man regne med, uansett hvilket legesenter man går til. Litt irriterende å måtte høre på hele regla om åpningstider og klokkeslett for lunchstengt når man ringer til legesenteret.

Anbefaler legesenteret og legen.

Klok, lett å kommunisere med, tar deg inn til time utenom timebestilling, følger deg opp og en hyggelig lege det er lett å ha en samtale med.
Hyggelige kontordamer.
Jeg er veldig fornøyd med legesenteret som har hjulpet meg mye.

Virkelig å anbefale

Geir Nystøl er den beste legen jeg noen gang har møtt. Han lytter alltid rolig og tålmodig og er engasjert i meg som pasient. Jeg har alltid følt meg 100% tatt vare på ved hvert møte. Han gir ikke alltid absolutte svar på hvordan man skal behandle et problem, noe jeg setter stor pris på siden dette er slik vi mennesker fungerer i virkeligheten. han er veldig smart og veldig hyggelig som person.

Beste legen

Hatt Geir i snart 10 år og er en flink lege som er til å stole på. Han følger opp og holder det han lover. Han yter ekstra og mer enn hva man tydeligvis ksn forvente av fastlegen sin i disse dager!

Faglig sterk, men dårlig tilgjengelighet

Har vært fastlegen min i ett år. Faglig følges han trygg og effektiv, men kommunikasjon og tilgjengelighet er svært dårlig, dels på grunn av legesenterets kontorfunksjon. De sender brev om avlyste timer enda både tlf og epost er oppgitt: Som kommer fram dagen før! Fikk brev som var intetsigende om blodprøve som avslørte en sykdom med alvorlige varianter, men har enda ikke fått kontakt med legen etter 1,5 måned! Det er svært dårlig behandling å la pasienter være i uvisse så lenge.