Geir Nystøl

Saglia Legesenter

1996

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Saglia Legesenter
Vestheimveien 31 1540 Vestby
Tlf: 64 98 04 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Nystøl er en av 12 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Geir Nystøl

Anbefaler legesenteret og legen.

Klok, lett å kommunisere med, tar deg inn til time utenom timebestilling, følger deg opp og en hyggelig lege det er lett å ha en samtale med.
Hyggelige kontordamer.
Jeg er veldig fornøyd med legesenteret som har hjulpet meg mye.

Virkelig å anbefale

Geir Nystøl er den beste legen jeg noen gang har møtt. Han lytter alltid rolig og tålmodig og er engasjert i meg som pasient. Jeg har alltid følt meg 100% tatt vare på ved hvert møte. Han gir ikke alltid absolutte svar på hvordan man skal behandle et problem, noe jeg setter stor pris på siden dette er slik vi mennesker fungerer i virkeligheten. han er veldig smart og veldig hyggelig som person.

Beste legen

Hatt Geir i snart 10 år og er en flink lege som er til å stole på. Han følger opp og holder det han lover. Han yter ekstra og mer enn hva man tydeligvis ksn forvente av fastlegen sin i disse dager!

Faglig sterk, men dårlig tilgjengelighet

Har vært fastlegen min i ett år. Faglig følges han trygg og effektiv, men kommunikasjon og tilgjengelighet er svært dårlig, dels på grunn av legesenterets kontorfunksjon. De sender brev om avlyste timer enda både tlf og epost er oppgitt: Som kommer fram dagen før! Fikk brev som var intetsigende om blodprøve som avslørte en sykdom med alvorlige varianter, men har enda ikke fått kontakt med legen etter 1,5 måned! Det er svært dårlig behandling å la pasienter være i uvisse så lenge.

Ryddig, rolig, stødig og faglig solid

Jeg har nyttet Geir Nystøl som min fastlege. Han oppfattes som trygg da han er faglig solid og rik på erfaring. Det er lett å kommunisere med han, og han er oppttatt av helbred og ikke bli fort ferdig med pasienten.

Dyktig lege

Grundig og hyggelig, en av de beste legene jeg har hatt.

Men lykke til med å få bestilt time, og ikke bry deg om de utrivelige resepsjonistene.

dr.god

geir nystøl er en meget faglig og god lege, han tar seg tid og lytter med begge ører. jeg har bare godt og si om han som lege. det vises ved at det 0 ledig hos han.

Super lege

Tar seg tid, omsorgsfull og tar pasienten på alvor. .... Nøye på å få undersøkt og henvist videre om nødvendig.

Tilbakemelding

Om Nystøl vet jeg intet, men servicen på kontoret er særdeles slett! Umulig å komme gjennom på telefonen og de fleste av kontorpersonalet meget uvennlige..

Fantastisk lege -og legesenter!!

Har i løpet av livets gang benyttet meg av ulike leger, men etter å ha byttet til Dr. Nystøl i 2005 kan jeg gi ham de aller beste anbefalinger. Måten jeg og min familie har blitt ivaretatt på er etter mitt skjønn 100% plettfri. Om noen leser dette og er i tvil til hvilken fastlege de ønsker seg så kan jeg ihvertfall med hånden på hjertet si at Dr. Nystøl er en suveren lege. Og Saglia legesenter består av særdeles dyktige mennesker i alle ledd. ( Eneste minus må være det å komme igjennom på telefon, som kan by på utfordringer - sikkert fordi de er et populært legesenter...)

En lege til å stole på

Jeg har hatt Nystøl som fastlege siden fødselen, og er utrolig fornøyd med han. Jeg har hatt noen kroniske problemer som jeg ikke riktig har forstått, men som Nystøl har hjulpet med.
Dette er en lege som er lett å snakke med, og er genuint interressert i å hjelpe.