Aud Marie Hoel

Autorisasjon (2002)

Aud Marie Hoel er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aud Marie Hoel

Anbefales virkelig ikke.

Jeg sløste åpenbart med tiden hennes og fikk aldri særlig respons / liten forståelse for noe av det medisinske jeg spurte om.

En gang hadde jeg endelig etter mange år "mannet meg opp" til å ymte fram til en lege at jeg kunnne hatt godt av å gå til psykolog. Da fikk jeg høre:
-"Det er en ting jeg ikke skjønner... hvorfor gråter du!?!"
Jeg satt helt stum fordi jeg nettopp hadde snakket om noe forferdelig jeg ikke hadde våget å fortelle til noen på 20 år. Noe snakk om psykolog ble det heller ikke.

3-4 år senere kom jeg til å få et ganske brått og hardt tilfelle av sykdomsangst. Hadde byttet fastlege, men lykken min skulle ha det til at det var hun som var på legevakten den kvelden.
Livredd sitter jeg på kontoret og får høre at:
"Vet du, det høres hel søkt ut!", og sendte meg hjem uten noen gode ord eller råd for hva jeg kunne gjøre.

Jeg opplever henne som usympatisk. Vanskelig å ta opp problemer med henne, da hun alltid kommenterer at hun har liten tid. Har ingen god kommunikasjon med denne legen.

Ingen fokus på pasient!

Må si eg er sjokkert at en fastlege kan være så "avvisende" til en pasient med lang sykehistorikk som ønsker å bli frisk.
Uten å skrive en for lang historie, så får en følelsen at det nesten bare er om å gjøre å få deg snarest mulig ut av kontoret og få pengene dine.
Tar seg ikke tid og heller ikke til telefonsamtale...står heller bak ryggen på resepsjonisten å kommenterer med en negativ tone....helt uverdig!!

Noen kommenterte det med at hun så mer på klokken enn pasienten, noe jeg også opplevde...skammelig, og anbefaler ikke denne legen til noen - STYR UNNA!!

Usympatisk, dårlig tid og lite engasjert

Jeg har byttet fastlege, etter å bli direkte fornærmet av denne legen. Jeg har hatt henne en stund da jeg sjeldent har hatt behov for å gå til lege. Da jeg først hadde behov for dette ble jeg møtt med en dømmende, totalt uengasjert holding. Dette var ganske alvorlige ting, som var tungt for meg å ta opp. Krevd mye av meg for i det hele tatt ta dette opp. Vel, jeg kommer nok ikke til å ta dette opp flere ganger.

Veldig usynpatisk lege

En veldig usympatisk lege som ikke tar pasientene sine på allvår, hadde denne legen på et tidspunkt i livet jeg var veldig sårbar og deprimert etter en trafikkulykke. Hun hadde en veldig arogant holdnig til det hele. Hadde min mor med på en kosultasjon og hun var helt sjokkert over holdnigen til dr hoel. Anbefaler ingen denne legen, men helsesekritæren hennes var veldig hyggelig :)