Marianne Iden

Sandviksbodene 65B 5035 Bergen
Marianne Iden er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marianne Iden

Kjempeflink lege!

Har hatt henne som fastlege i noen år nå og i løpet av de årene har jeg gått igjennom veldig mye. Er så utrolig fornøyd med hjelpen jeg har fått av Iden! Dyktig, empatisk og effektiv lege!

Bra lege, men umulig å få time

Marianne ideen er en dyktig lege men det er umulig å få time der. Man må forvente og få time en måned i etterkant om man ringer og bestiller. Kvinnene i resepsjonen er heller ikke noe hyggelige. Det tar lang tid og få svar i tlf om man ringer og de er ikke behjelpelige med å få satt legitime der, når jeg kommenterer at det tar en måned å få ny legitime er det ikke mye hjelp og få.

aldri vært borti noen frekkere

Kom til legen i den tro at dette var en hyggelig og dyktig lege, etter å ha hørt positivt fra andre.

Ble mildt sagt sjokkert over måten hun snakket til meg på, var meget frekk og sur. Ikke fikk jeg den hjelpen jeg kom for heller.

Gikk fra timen sjokkert og skuffet, går aldri det igjen desverre.

Har man en dårlig dag, skal dette ikke gå utover pasientene.

Dyktig lege, fryktelig resepsjon

Marianne er en enormt dyktig lege som gjør at jeg virkelig føler meg sett. Hun tar seg tid, lytter og virker å være på et faglig høyt nivå.

Kvinnene som jobber i resepsjonen har dessverre virket sure og irritert hver gang jeg har hatt kontakt med dem. Det tar også som regel minst 15-20 minutter før resepsjonistene tar telefonen. På venterommet har man utsikt over hvordan de "arbeider" med mye fokus på andre ting enn arbeidsoppgavene sine, selv med telefoner som ringer lenge i bakgrunnen.

Snill lege, men -

Iden er et varmt menneske og flink, om noe distré lege. Ventetid på bestilt time i overkant av en halvtime.
Resepsjonen er uhøflig og slurvet, og laboranten har ikke tatt én blodprøve av meg uten å gi meg store blodutredelser under huden.
Venterommet er trangt og dominert av diger betalmaskin.
"Alltid en lege som kan hjelpe" fungerer ikke.