Marianne Iden

Nye Sandviksboder Legepraksis DA
Sandviksbodene 65B 5035 Bergen
Marianne Iden er en av 236 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marianne Iden

aldri vært borti noen frekkere

Kom til legen i den tro at dette var en hyggelig og dyktig lege, etter å ha hørt positivt fra andre.

Ble mildt sagt sjokkert over måten hun snakket til meg på, var meget frekk og sur. Ikke fikk jeg den hjelpen jeg kom for heller.

Gikk fra timen sjokkert og skuffet, går aldri det igjen desverre.

Har man en dårlig dag, skal dette ikke gå utover pasientene.

Dyktig lege, fryktelig resepsjon

Marianne er en enormt dyktig lege som gjør at jeg virkelig føler meg sett. Hun tar seg tid, lytter og virker å være på et faglig høyt nivå.

Kvinnene som jobber i resepsjonen har dessverre virket sure og irritert hver gang jeg har hatt kontakt med dem. Det tar også som regel minst 15-20 minutter før resepsjonistene tar telefonen. På venterommet har man utsikt over hvordan de "arbeider" med mye fokus på andre ting enn arbeidsoppgavene sine, selv med telefoner som ringer lenge i bakgrunnen.

Snill lege, men -

Iden er et varmt menneske og flink, om noe distré lege. Ventetid på bestilt time i overkant av en halvtime.
Resepsjonen er uhøflig og slurvet, og laboranten har ikke tatt én blodprøve av meg uten å gi meg store blodutredelser under huden.
Venterommet er trangt og dominert av diger betalmaskin.
"Alltid en lege som kan hjelpe" fungerer ikke.

Drømmelegen

Marianne er vel kanskje ett av de få menneskene som jeg noen har klart å åpne meg opp for. Om du har vanskelige ting å snakke om er absolutt dette den riktige legen å komme til. Her kan du snakke om hva som helst uten å få et rart blikk eller en dømmende holdning. Hun tar seg tid til å lytte og er handlingskraftig når det kommer til henvisninger til spesialister o.l.

En slik flott og flink lege med et så varmt og godt hjerte skal du leite lenge etter. Har bare lyst å gi henne en klem hver gang jeg har vært hos henne :-P Rett og slett et helt fantastisk menneske! :-) Håper du leser dette marianne :-) For du fortjener virkelig å få all den skryt :-)

Klem fra meg :-)

Beste fastlegen jeg har hatt!

Marianne er den beste fastlegen jeg har hatt! Hun har lyttet og hjulpet med mye vanskelig, og takket være Mariannes forståelse og rett håndtering til enhver tid, ble jeg bedre. Anbefales på det varmeste. Jeg hadde aldri byttet hvis jeg ikke hadde flyttet fra Bergen. Det er mulig å parkere utenfor Ica, og litt ventetid noen ganger - men det har alle leger.