Marianne Iden

Sandviksbodene 65B 5035 Bergen
Marianne Iden er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marianne Iden

Kjempeflink lege!

Har hatt henne som fastlege i noen år nå og i løpet av de årene har jeg gått igjennom veldig mye. Er så utrolig fornøyd med hjelpen jeg har fått av Iden! Dyktig, empatisk og effektiv lege!

Bra lege, men umulig å få time

Marianne ideen er en dyktig lege men det er umulig å få time der. Man må forvente og få time en måned i etterkant om man ringer og bestiller. Kvinnene i resepsjonen er heller ikke noe hyggelige. Det tar lang tid og få svar i tlf om man ringer og de er ikke behjelpelige med å få satt legitime der, når jeg kommenterer at det tar en måned å få ny legitime er det ikke mye hjelp og få.

aldri vært borti noen frekkere

Kom til legen i den tro at dette var en hyggelig og dyktig lege, etter å ha hørt positivt fra andre.

Ble mildt sagt sjokkert over måten hun snakket til meg på, var meget frekk og sur. Ikke fikk jeg den hjelpen jeg kom for heller.

Gikk fra timen sjokkert og skuffet, går aldri det igjen desverre.

Har man en dårlig dag, skal dette ikke gå utover pasientene.

Dyktig lege, fryktelig resepsjon

Marianne er en enormt dyktig lege som gjør at jeg virkelig føler meg sett. Hun tar seg tid, lytter og virker å være på et faglig høyt nivå.

Kvinnene som jobber i resepsjonen har dessverre virket sure og irritert hver gang jeg har hatt kontakt med dem. Det tar også som regel minst 15-20 minutter før resepsjonistene tar telefonen. På venterommet har man utsikt over hvordan de "arbeider" med mye fokus på andre ting enn arbeidsoppgavene sine, selv med telefoner som ringer lenge i bakgrunnen.

Snill lege, men -

Iden er et varmt menneske og flink, om noe distré lege. Ventetid på bestilt time i overkant av en halvtime.
Resepsjonen er uhøflig og slurvet, og laboranten har ikke tatt én blodprøve av meg uten å gi meg store blodutredelser under huden.
Venterommet er trangt og dominert av diger betalmaskin.
"Alltid en lege som kan hjelpe" fungerer ikke.

Drømmelegen

Marianne er vel kanskje ett av de få menneskene som jeg noen har klart å åpne meg opp for. Om du har vanskelige ting å snakke om er absolutt dette den riktige legen å komme til. Her kan du snakke om hva som helst uten å få et rart blikk eller en dømmende holdning. Hun tar seg tid til å lytte og er handlingskraftig når det kommer til henvisninger til spesialister o.l.

En slik flott og flink lege med et så varmt og godt hjerte skal du leite lenge etter. Har bare lyst å gi henne en klem hver gang jeg har vært hos henne :-P Rett og slett et helt fantastisk menneske! :-) Håper du leser dette marianne :-) For du fortjener virkelig å få all den skryt :-)

Klem fra meg :-)

Beste fastlegen jeg har hatt!

Marianne er den beste fastlegen jeg har hatt! Hun har lyttet og hjulpet med mye vanskelig, og takket være Mariannes forståelse og rett håndtering til enhver tid, ble jeg bedre. Anbefales på det varmeste. Jeg hadde aldri byttet hvis jeg ikke hadde flyttet fra Bergen. Det er mulig å parkere utenfor Ica, og litt ventetid noen ganger - men det har alle leger.

Den snilleste , mest omtenksomme og pliktoppfyllende legen jeg noen gang har hatt

Vi gleder oss til hun er ferdig i mamma permisjon")

Så fint menneske!

Marianne er et varmt og godt mennesker. Det er så fantastisk å komme til en lege som faktisk ser deg og ikke bare som en del av listen for dagen. Hun er imøtekommende og en dyktig lytter, men også veldig flink til å sette ting i gang, henvise og finne løsninger. Anbefaler henne på det sterkeste!

Dyktig

Opplever at legen tar seg tid, lytter og forstår. Henviser videre der det er behov for det. Skriver legeerklæringer de gangene jeg har hatt behov for dette. Ringer eller gir skriftlig tilbakemelding på prøvesvar. Ringer tilbake hvis jeg ringer og ber om det.

Dessverre lang ventetid for å komme til henne ved bestilling av time. Men rask tilgang til akutt-timer hos øvrige leger på senteret.

Lang ventetid!

Det tar opp til 40 minutter å vente, selv om du har bestillt time. Veldig opptatt av dataen sin, ingen oppfølging.
Bytter fastlege.

Må legge til, at det er umulig å finne parkering.

Legen virker rett og slett uerfaren.

Den beste legen jeg har hatt

Opplever at legen tar seg tid, lytter og forstår! Kunne ikke vært mer fornøyd.

pc digger

Er enig i at legen tyr raskt til pc'n. Hun er rask og effektiv. Altfor effektiv.
Trekker slutninger før jeg får snakket ferdig.Jeg må skynde meg. Bli ferdig.
Nye pasienter venter. Mer penger i kassen. Respektløs behandling av den enkelte pas når pas.listen er så stor at det gis ti min til hver enkel pas.
Kan det være mulig å kartlegge/diagnostisere pas på et så svakt grunnlag.
Dette er et hån mot oss som pasientgruppe. For mange fastleger har for mange pas. Det gir penger i kassen,men uforsvarlig behandling. Provoserende.
Skifter fastlege.

Ikke av de beste mest tillitsvekkende

Opplevde at hun så mer på pcen enn på meg. Jeg opplever også at hun ikke nøvendigvis sørger for at oppfølging skjer der det burde ha vært en oppfølging. Jeg har selv måtte ta initiativ til oppfølging f.eks. av blodprøver. Sånn bør det ikke være! Godt jeg ikke er gammel og uten mulighet til å følge meg selv opp.

Ser deg og tar deg på alvor

Dr Iden er fantastisk! Ho ser deg inn i augene og ikkje inn i dataskjermen når du prater. Føler meg virkelig sett og satt pris på. Føler meg trygg og komfortabel. Ho virker som ein dyktig lege samtidig som ho er eit flott menneske. Kjempefornøyd!

Fantastisk dyktig!

Marianne Iden er en fantastisk dyktig lege og et godt menneske! Hun tar godt i mot meg og får meg til å føle meg verdsatt og spesiell. Hun tar seg god tid, lytter og gir gode råd! Er flink med oppfølging og tar henvendelser seriøst!
Om alle hadde hatt en sånn flink fastlege, hadde nok både penger og liv blitt spart!

Grundig, empatisk lege.

Marianne Iden er den beste legen jeg har hatt. Hun er imøtekommende og hyggelig og gjør grundige undersøkelser. Dersom hun er usikker kontakter hun spesialister på området. Man føler seg godt ivaretatt. Dr. Iden virker faglig dyktig.