Thor Odland

Asker Legesenter AS Mann, 60 år

Autorisert1985
Ledige plasser 22 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Asker Legesenter AS

Torvvn. 12C, 4.etg 1371 Asker
Thor Odland er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Thor Odland

super lege

En lege som er flink til å forklare, tar seg god tid, og har mye kunnskap. :)

Denne legen burde kanskje ha valgt annet yrke

Har hatt Odland en stund som fastlege. Har fra første konsultasjon ønsket meg en annen fastlege. Var så heldig som å finne en ny dyktig fastlege i Sandvika; selv om det blir lenger å reise så det det helt greit. Har fra første stund opplevd Odland som arrogant, nærmest uhøflig/ uvennlig, grinete, lite engasjert i patienten m.m.. Jeg er lykkelig over endelig å ha fått en annen fastlege.

Topp lege

Meget flink og nøye. Er godt oppdatert på faglig stoff. Hører etter og tar alle symptomer med i betraktningen av pasienten. Lett å få time hos. Bruker diagnostikk og hjelpemidler godt. Snakker i forståelige vendinger om problemet.

Mye medisin

Jeg har et godt totalinntrykk av ham, men jeg har likevel to innvendinger:

1) Han burde brukt mer tid på meg når vi møtes. Jeg er ingen hyppig kunde.

2) Han er veldig glad i tabletter. Jeg synes pillepushingen går over stokk og stein i den forstand at det virker som letteste vei ut for ham. "Jasså, du er dårlig? Her har du en tablett" - istedenfor at han gravere litt dypere i materien og finner ut av årsak.

25 år tar inte fel

Har hatt Thor Odland som min lege i snart 25 år. At han ikke klarer og holde timeplan ser jeg ikke som noe stort problem når jeg alltid føler meg ivaretatt.
Har hatt ulike plager og blitt riktig behandlet eller blitt sendt videre til riktige plasser for videre utredning. Kjenner rett og slett ikke igjen Dr. Odland i noen av beskrivelsene fra tidligere innlegg og tror nok flere kanskje borde se hvordan de møter andre mennesker og kanskje finne ut at som man møter andre blir man møtt av andre?