Thor Odland

Autorisasjon (1985)

Asker Legesenter AS Telefonnummer66 78 66 4066 78 66 ...
TORVVEIEN 12 C, 4.ETG 1383 Asker
Thor Odland er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Thor Odland

Lite empatisk og forståelsesfull

Jeg har slitt med Long Covid siden Aug '21 og har fra dag 1 av mitt sykeforløp vært sjokkert over måten Odland har kommet meg i møte.
Han viser en total mangel på forståelse, engasjement og empati for meg og min diagnose. Jeg som pasient sitter igjen med en følelse av at han ikke tror på meg i min beskrivelse av mine symptomer. Han kommer med null forslag til hva slags behandling eller prøver som kan tas, og avfeier samtidig ethvert forsøk fra min side om å utforske mulig behandlingsalternativer knyttet til diagnosen.
I skjæringspunktet arbeidsgiver, NAV og fastlege er han svært lite proaktiv og støttende.

Når det kommer til tilgjenglighet er det vanskelig å få time, og i fare for å gjenta andre pasienters tilbakemelding - han er kronisk forsinket.

Min korte totalvurdering er at dette er en mann som har sett seg lei av sitt livsvirke og burde vært pensjonert for lengst.

Odland er kunnskapsrik og no-nonsens of effektiv. Han er effektiv

Odland er ærlig, direkte og rett på sak.

Han er kunnskapsrik.

Han er no-nonsens: Ikke unødvendige sykemeldinger eller medisiner men godt og effektivt råd.

Akkurat det en lege skal være. Hadde vi hatt flere slike leger som Odland kunne man effektivisert helsevesenet.

Bedre og bedre

Har gått hos Odland i mange år. Har revmatiske plager, og har i perioder vært der ofte. En stund kjente jeg på følelsen av han var lei av å se meg, men plutselig virket det som om han virkelig satte seg inn i min situasjon, og etter det har jeg følt meg sett. Får god behandling og er veldig fornøyd.

Arrogant lege

En gang hadde jeg første time hos han om morgenen kl 9.00. Han kom diltende kl 9.20 på jobb og kalte meg inn kl 9.25. Ingen beklagelse eller unnskyldning for forsinkelsen. Nå skal jeg bytte fastlege.

Alltid dårlig tid

Tror han har mye kunnskap og erfaring, men virker som han er mer opptatt av å få deg raskt ut av kontoret enn å hjelpe deg og å virkelig lytte.