Thor Odland

Torvvn. 12C, 4.etg 1371 Asker
Thor Odland er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Thor Odland

Dyktig lege

Har hatt Odland som fastlege siden starten av fastlegeordningen og er meget godt fornøyd. Vi har en god dialog, han virker erfaren og dyktig, og han henviser videre til spesialist når det er behov for det. Som for de fleste leger må man forvente litt forsinkelser.

Super fornøyd

Er det en lege jeg føler meg ivaretatt av, så er det Odland. Utrolig synd at jeg må bytte på grunn av at jeg har flyttet.

Vil tilbke til han

super lege

En lege som er flink til å forklare, tar seg god tid, og har mye kunnskap. :)

Denne legen burde kanskje ha valgt annet yrke

Har hatt Odland en stund som fastlege. Har fra første konsultasjon ønsket meg en annen fastlege. Var så heldig som å finne en ny dyktig fastlege i Sandvika; selv om det blir lenger å reise så det det helt greit. Har fra første stund opplevd Odland som arrogant, nærmest uhøflig/ uvennlig, grinete, lite engasjert i patienten m.m.. Jeg er lykkelig over endelig å ha fått en annen fastlege.

Topp lege

Meget flink og nøye. Er godt oppdatert på faglig stoff. Hører etter og tar alle symptomer med i betraktningen av pasienten. Lett å få time hos. Bruker diagnostikk og hjelpemidler godt. Snakker i forståelige vendinger om problemet.