Kåre Jørgensen

Olsvik Legesenter

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Olsvik Legesenter Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Kåre Jørgensen er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kåre Jørgensen

Åverbærend og nedlatende

Var til han på legevakt i Loddefjord på lille nyttårsdag. Etter 3dg med kraftig muskelverk, bånd av smerter over brystet og ned i venstre arm fant jeg ut at jeg fikk snakke med en lege. Jeg hadde fått utslett over hele kroppen. Hos denne arrogante overlegne og lite sympatiske legen fikk jeg ikke sagt noe om de andre plagen. Det er en barnesykdom og det forstår vel selv du. Jeg kom ikke til orde og fikk knapt tatt på meg klærne før han med et kraftig dytt i ryggen hev meg ut. Jeg følte meg nedverdiget og behandlet som en unge på rektors kontor. Han eier ikke håner og behandlet meg på en måte at jeg følte jeg fikk kjeft ikke vært til lege for litt råd og hjelp. Jeg klør meg til blods og har ingen å søke råd hos. Mitt råd. Skygge langt unna

Endelig tatt seriøst!

Var hos han på legevakten (etter Bergen legevakt ikke skjønte hvorfor jeg kom dit, for de kunne jo ikke gjøre noe), og han tok meg seriøst med en gang og fikk henvist meg videre som en hastesak.
Kjempesnill fyr!

En kjempe flink lege som tar seg tid til pasientene sine. Jeg og mine barn har han som fastlege og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Han er utrolig Flink med barn !

Lite innsikt i sykehistorikk

Er veldig skuffet og lite fornøyd med denne legen. Har lite forståelse og empati. Er ikke interessert i å høre på deg som pasient, ser ikke pasienten i sin helhet.
Det virker som han ikke har nok kunnskap når det gjelder sammensatte problemstillinger/diagnoser. Da får man inntrykk av å være en vanskelig pasient! Han viser ikke noe forståelse for psykisk sykdom, samt rygg/nakke smerter. Denne legen stiller ikke opp når livet er vanskelig. Er arrogant og belærende.
Han burde kanskje revurdere yrkesvalget sitt.....

Mistet min tillit når jeg sto i en vanskelig situasjon.

Var vel og grei når det kom til fysisk sykdom, men totalt ubehjelpelig når jeg sto i konflikt med NAV og det gikk på psyken løs. Da opptredde han ytterst arrogant og viste seg uvillig til å bidra med det han kunne ha gjort.

Det resulterte i at neste gang jeg ble fysisk syk, verget jeg meg for å oppsøke lege og endte på legevakten.