Kåre Jørgensen

Olsvik Legesenter

Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Kåre Jørgensen er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kåre Jørgensen

virker hyggelig. men virker som han ikke han faget sitt så godt

grei lege vis man ikke har komplisert sykdomsbilde. Virket hyggelig i begynnelsen. men veldig dårlig på å sette diagnoser eller finne ut av ting. den medisinske delen av vurderingene er for svak og blir lett iritert og går i forsvar når man kritiserer arbeidet. han liker lite at man undersøker ting på nett selv. jeg er langtids syk.når nav ikke var fornøyd med erklæringene han sendte inn. då bare ba han meg finne en annen lege. jeg byttet fra denne lege nå. og då er det endelig blitt fart på utredninger.

Flott lege

Jeg har hatt Jørgensen over flere år nå, han er lett å bli kjent med og lett å snakke med. Han hører på meg og tar meg på alvor. Er veldig glad for at jeg valgte hm som fastlege.

Denne legen bytter jeg aldri ut!

Interessert og dyktig lege som alltid er godt forberedt.
Tar tak i problemene og får gjort noe med dem. God kompetanse og flink til å konferere med spesialister ved tvil. Kan absolutt anbefales!

Verst legen jeg har hatt

Gir resepter for ting som kanskje vil komme og snakker til pc og ikke til pasienten. Arrogant synes jeg

Lege med manglende kunnskaper

Jørgensen er i utgangspunktet hyggelig og imøtekommende, men kunnskapsløs på områder der andre fastleger har fulgt godt opp. Jeg har sykdom som krever jevnlig oppfølgning. Vil presisere at det er snakk om behov for grunnleggende kunnskaper som enhver fastlege bør ha. Jørgensen har åpent innrømmet at han ikke har peiling på hvilke blodprøver som trengs. Jeg har også opplevd ham som irritert og sur, han ønsker ikke å høre etter dersom han har oppfattet noe feil. Han har også uttalt arrogant at det finnes diagnoser han og andre fastleger ikke kan noe om, fordi dette er en oppgave for spesialisthelsetjenesten. i tillegg har han satt spørsmålstegn ved diagnose og behandling barnet mitt fikk hos en av de andre fastlegene på kontoret. Han oppleves som arrogant og kunnskapsløs.