Kåre Jørgensen

Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Kåre Jørgensen er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kåre Jørgensen

Dårlig lege

Skal aldri tilbake til denne legen! Slet med nakke og skuldre grunnet slitasje i yrket, og var langtidssykemeldt. Han anbefalte meg å si opp jobben, for han så at jeg aldri kom tilbake i dette yrket. Dum som jeg var hørte jeg på han. Når saken min kom så langt at vi skulle søke aap for videre utredning og omskolering (etter anbefaling fra overlege hos nakke og ryggpoliklinikken hos Haukeland) fikk jeg beskjed om å "ta meg en jobb i kassen på Kiwi, for nå var det ikke mer han kunne gjøre for meg".
Han feiger ut når man trenger han som mest!
Skiftet lege og legekontor, og er i dag omskolert.

Helt super

Har hatt ham som lege i mange år og er kjempefornøyd. Han er også utrolig flink med barn.
Liker også sekretærene, de er vennlige og hjelpsom.

virker hyggelig. men virker som han ikke han faget sitt så godt

grei lege vis man ikke har komplisert sykdomsbilde. Virket hyggelig i begynnelsen. men veldig dårlig på å sette diagnoser eller finne ut av ting. den medisinske delen av vurderingene er for svak og blir lett iritert og går i forsvar når man kritiserer arbeidet. han liker lite at man undersøker ting på nett selv. jeg er langtids syk.når nav ikke var fornøyd med erklæringene han sendte inn. då bare ba han meg finne en annen lege. jeg byttet fra denne lege nå. og då er det endelig blitt fart på utredninger.

Denne legen bytter jeg aldri ut!

Interessert og dyktig lege som alltid er godt forberedt.
Tar tak i problemene og får gjort noe med dem. God kompetanse og flink til å konferere med spesialister ved tvil. Kan absolutt anbefales!

Verst legen jeg har hatt

Gir resepter for ting som kanskje vil komme og snakker til pc og ikke til pasienten. Arrogant synes jeg