Kåre Jørgensen

Autorisasjon (2007)

Olsvik Legesenter Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ...
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Kåre Jørgensen er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kåre Jørgensen

Endelig tatt seriøst!

Var hos han på legevakten (etter Bergen legevakt ikke skjønte hvorfor jeg kom dit, for de kunne jo ikke gjøre noe), og han tok meg seriøst med en gang og fikk henvist meg videre som en hastesak.
Kjempesnill fyr!

Fantastisk lege

En kjempe flink lege som tar seg tid til pasientene sine. Jeg og mine barn har han som fastlege og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Han er utrolig Flink med barn !

Lite innsikt i sykehistorikk

Er veldig skuffet og lite fornøyd med denne legen. Har lite forståelse og empati. Er ikke interessert i å høre på deg som pasient, ser ikke pasienten i sin helhet.
Det virker som han ikke har nok kunnskap når det gjelder sammensatte problemstillinger/diagnoser. Da får man inntrykk av å være en vanskelig pasient! Han viser ikke noe forståelse for psykisk sykdom, samt rygg/nakke smerter. Denne legen stiller ikke opp når livet er vanskelig. Er arrogant og belærende.
Han burde kanskje revurdere yrkesvalget sitt.....

Mistet min tillit når jeg sto i en vanskelig situasjon.

Var vel og grei når det kom til fysisk sykdom, men totalt ubehjelpelig når jeg sto i konflikt med NAV og det gikk på psyken løs. Da opptredde han ytterst arrogant og viste seg uvillig til å bidra med det han kunne ha gjort.

Det resulterte i at neste gang jeg ble fysisk syk, verget jeg meg for å oppsøke lege og endte på legevakten.

Bra lege

Dette er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Han er genuint intressert i å hjelpe, og vil heller fikse problemene/sykdommene i stedet for å sykemelde. Jeg føler meg veldig trygg på denne legen. Min datter og har han som fastlege, og han er veldig flink med å snakke med og forklare for barn hva han skal gjøre. Denne legen er erfaren og meget dyktig.