Kåre Jørgensen

Olsvik Legesenter

Autorisasjon (2007)

Olsvik Legesenter Telefonnummer55 51 33 0055 51 33 ...
Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Kåre Jørgensen er en av 242 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kåre Jørgensen

Mistet min tillit når jeg sto i en vanskelig situasjon.

Var vel og grei når det kom til fysisk sykdom, men totalt ubehjelpelig når jeg sto i konflikt med NAV og det gikk på psyken løs. Da opptredde han ytterst arrogant og viste seg uvillig til å bidra med det han kunne ha gjort.

Det resulterte i at neste gang jeg ble fysisk syk, verget jeg meg for å oppsøke lege og endte på legevakten.

Bra lege

Dette er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Han er genuint intressert i å hjelpe, og vil heller fikse problemene/sykdommene i stedet for å sykemelde. Jeg føler meg veldig trygg på denne legen. Min datter og har han som fastlege, og han er veldig flink med å snakke med og forklare for barn hva han skal gjøre. Denne legen er erfaren og meget dyktig.

Dårlig lege

Skal aldri tilbake til denne legen! Slet med nakke og skuldre grunnet slitasje i yrket, og var langtidssykemeldt. Han anbefalte meg å si opp jobben, for han så at jeg aldri kom tilbake i dette yrket. Dum som jeg var hørte jeg på han. Når saken min kom så langt at vi skulle søke aap for videre utredning og omskolering (etter anbefaling fra overlege hos nakke og ryggpoliklinikken hos Haukeland) fikk jeg beskjed om å "ta meg en jobb i kassen på Kiwi, for nå var det ikke mer han kunne gjøre for meg".
Han feiger ut når man trenger han som mest!
Skiftet lege og legekontor, og er i dag omskolert.

Helt super

Har hatt ham som lege i mange år og er kjempefornøyd. Han er også utrolig flink med barn.
Liker også sekretærene, de er vennlige og hjelpsom.

virker hyggelig. men virker som han ikke han faget sitt så godt

grei lege vis man ikke har komplisert sykdomsbilde. Virket hyggelig i begynnelsen. men veldig dårlig på å sette diagnoser eller finne ut av ting. den medisinske delen av vurderingene er for svak og blir lett iritert og går i forsvar når man kritiserer arbeidet. han liker lite at man undersøker ting på nett selv. jeg er langtids syk.når nav ikke var fornøyd med erklæringene han sendte inn. då bare ba han meg finne en annen lege. jeg byttet fra denne lege nå. og då er det endelig blitt fart på utredninger.