Rajendiran Kada

Tlf: 55 36 15 31 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rajendiran Kada er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Rajendiran Kada

Flink og hyggelig

Kada er kjempeflink. Sender videre hvis noe ikke er opplagt. Veldig fornøyd. Tar seg tid. Følger opp, spør om det som man selv har kanskje glemt.

Og damene på kontoret. Skikkelig flinke. Og så hyggelige. Man ringer ikke legen for å snakke om været, og da er det godt å snakke med så flinke og hyggelige damer.

Veldig fornøyd

God tilgjengelighet og service

Dr Kada er god på oppfølging og sender alltid prøvesvar hjem i posten. Han har kort ventetid, og er effektiv. Han har alltid orden i tingene og jeg har full tillit til hans kompetanse.
Han kan bli bedre til å lytte og til å spørre, synes jeg, noen ganger doserer han mer enn han skaffer seg informasjon.

ubrukelig

etter en vanskelig periode fikk jeg 0 psikisk støtt.
Jeg kan ikke anbefale han som lege.
alltid vanskelig å få tak lege sekretar

Beste Lege;)

Fantastiske folk på legekontor.
Fantastisk lege.
Verdt å ha som fastlege da en blir tatt på alvor og skikkelig undersøkt.
Flott service.

Uansvarlig.

Lite nøyaktig i skriving av rapport. Vanskelig å kommunisere med.Lite lydhør overfor pårørende, ang. medisinering. Setter diagnoser, uten noen holdbar bakgrunn.

kjempe fornøyd

Har hatt Kada som fastlege i snart 10 år og er kjempefornøyd! Tar seg alltid god tid og er veldig nøye på det han gjør. Henviser alltid videre hvis han er i tvil. Anbefales

Profesjonell og flink

Veldig fornøyd med Kada, hyggelig, snill og meget profesjonell med et høyt kompetanse nivå.

Forståelsesfull lege

Fantastisk lege. Tar pasienten på alvor, og hvis han ikke har svar, sender han h*n videre til utredning andre steder. Jeg har flyttet fra Bergen kommune, men velger å reise den lange veien for å komme til han,
Bytter aldri lege!
Legesekretærene er helt fantastisk også. Føler meg veldig velkommen der.

Styr unna med mindre du bare er forkjølet el.

Byttet fra Kada til en annen lege da han nektet meg videre sykemelding for depresjon med mindre jeg lot meg amøbemedisinere. Jeg H adde veldig dårlige erfaringer med antidepressive legemidler fra før og ønsket ikke medisin igjen. Fikk da beskjed om at jeg måtte la meg behandle ellers var jeg ikke syk. Ble aldri henvist til noen annen form for behandling av ham, og han virket egentlig ganske uinteressert i psykisk sykdom. Smilende person, men han burde endret noen holdninger. Er kjempefornøyd med legen jeg har nå og tenker med gru tilbake hos tiden som klient hos Dr. Kada.

Veldig fornøyd

Jeg fikk tildelt denne fastlegen ved oppstart av fastlegeordningen. Husker min mor så på navnet og sa at "det går ann å bytte". Jeg var ikke like fordomsfull og angrer ikke.

Det er ikke så ofte jeg må til legen men når jeg kommer til legen tar han seg tid, lytter og diskuterer. Jeg opplever han empatisk og at han tar meg på alvor. I mine situasjoner har jeg opplevd forståelse og fått god hjelp og gode råd. Jeg er godt fornøyd.

Trodde jeg var fornøyd

Jeg hadde Kada som fastlege i mange år. Jeg har alltid synes han var flink, inntil jeg byttet lege - og har fått en HELT annen behandling og service. Jeg har gjentatte ganger vært innom med samme problemet, og fikk bare de samme sterke smertestillende hver gang, og ble ikke tilstrekkelig undersøkt. Da jeg byttet lege for ca et halvår siden, ble jeg undersøkt med en gang og henvist videre. Nå får jeg heldigvis bedre hjelp og behandling - og blir forhåpentligvis smertefri snart :)

Det er i tillegg veldig vanskelig å komme gjennom på telefon, selv om man stortsett får time ganske raskt.
Jeg opplever servicen som forholdsvis dårlig - og at man ikke får oppfølgingen man
trenger. Det er mulig dette henger sammen med Kadas store pasientliste?

Jeg vil ikk anbefale denne fastlegen, mye pga overflatisk behandling og
"brannslukking" i stedet for skikkelig undersøkels og behandling.

Fantastisk fin mann

Har hatt han som fastlege i mange år, og han har fulgt meg gjennom mye. Opplever han som dyktig, profesjonell og empatisk! Han viser deg aldri at han har det travelt, og tar problemene dine på alvor. Det kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefonen enkelte ganger, og det er ikke alltid man kan få time samme dag.

forbereder seg ikke,dårlig sosiale antenner

Snakker med pc`n ikke passienten.Har ikke oversikt på passientene sin,forbereder seg ikke til konsultasjon-noe som jeg som passient finner mektig irriterende,og frustrerende da ting må reppiteres i det uendelige.Mangler sossiale antenner/klare ikke å lese passienten.Kanskje litt mer oppmerksomhet til passient,og ikke pc kan ordne dette?

Skal aldri bytte lege :) Kanskje om jeg flytter fra bergen

Kada er lett å prate med. Han har alltid tid til å høre og undersøke deg selv om han allerede er forsinket. Det er av og til en del ventetid, men det er fordi han tar seg tid til deg. Kjempefornøyd!
Personalet er alltid hjelpsomme, og dersom det er noe som haster, så kommer man til samme dagen eller seinest dagen etterpå. Veldig hyggelige damer som jobber her;) Alltid ett smil å få!!
Annbefales

En meget bra lege

Har hatt Kada som fastlege i snart 15 år, og er strålende fornøyd. Han lytter, er nøye, faglig oppdatert, henviser ved behov og er på toppen av dette en varm og strålende person som jeg setter umåtelig pris på!

Flink!

God hjelp og blir tatt alvorlig. Har fått rask og god hjelp til min datter når hub er syk, og opplever også at han henviser fort videre slik at man får hjelpen man skal ha.

Bra mannlig lege også på "kvinneting"

Lyttende, god og faglig oppdatert fastlege. Kada er god til å kytte og kan gjennomføre "flause" undersøkelser uten at det føles kleint. Professjonell og empatisk.