Rajendiran Kada

Søråsbrotet 9 5235 Rådal
Rajendiran Kada er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Rajendiran Kada

Kunnskapsrik

Han er veldig flink og kunnskapsrike. Jeg er veldig fornøyd med hans måte å tar imot informasjon fra meg, gir råd til meg. Jeg stoler hans anbefalinger om behandling og de anbefalinger hjelper meg og stor tillit at det er til min beste.

Ufin og uprofesjonell når han selv er stresset

Har hatt Kada som fastlege i 10 år. Har for det meste vært fornøyd, mest pga. kort ventetid de gangene det har trengtes, men har generelt lite behov for å gå til lege, så har i grunnen vært der lite. Nylig ba jeg om 50% sykemelding en svært kort periode hvor jeg hadde mye nattevakter i min turnus, da det å gå nattevakter gjorde meg dårlig ifbm. svangerskap. Fikk umiddelbart beskjed om at graviditet ikke er en sykdom og at dette er noe jeg måtte ta opp med arbeidsgiver. Han var mer opptatt av å snakke om at han hadde svært mye på seg opp grunn av flytting til Nesttun og derfor ikke hadde tid til å skrive sykemeldinger i hytt og pine. I løpet av mine 10 år med Kada som fastlege, har jeg vært knapt vært sykemeldt, og da kun kortvarig i forbindelse med forstuing av fot, influensa og lignende. Jeg hadde derfor forventet å bli møtt med større forståelse da jeg ba om 50% sykemelding i knappe tre uker. Nei, graviditet er ingen sykdom, men et svangerskap kan medføre symptomer som føles som om man er syk i perioder. At en mann på over 60 skal sitte å fortelle en kvinne at hennes fysiske symptomer i forbindelse med graviditet ikke er reelle, er rett og slett bare hårreisende frekt. Denne opplevelsen har absolutt endret mitt syn på Dr. Kada og jeg vurderer nå å skifte fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Familien har hatt doktor Kada som fastlege siden 2007. Vi har kun gode erfaringer og kommer til når vi trenger det. Vi blir alltid møtt med gode råd og i resepsjonen er de alltid veldig hyggelige. Kan anbefales på det varmeste!

Tiltaksløs og uinteressert

Hele familien min har på et tidspunkt hatt denne legen, og vi har alle opplevd at han har unnlatt å sende inn viktige henvisninger, latt være å fylle ut skjema korrekt slik at vi slet med å få godkjent sykemeldinger, få rett på trygdeytelser og Utredning hos spesialist. Jeg har opplevd ham som passiv og uinteressert, spesielt når han må utenfor den generelle medisinske «komfortsonen sin». Ved et tilfelle var han mer opptatt av å beklage sin egen livssituasjon enn å lytte til meg. Av alle fastleger jeg har hatt er dette den legen hvor jeg har følt meg minst ivaretatt.

Dyktig lege

Byttet nylig til Dr. Kada, og har blitt godt tatt imot. Opplever å bli sett og lyttet til. Fremtrer som profesjonell og kunnskapsrik. Har godt humør, er rolig og omtenksom.

Også veldig hyggelige kvinner der, både i skranken og på lab.