Rajendiran Kada

Søråsbrotet 9 5235 Rådal
Rajendiran Kada er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Rajendiran Kada

Trodde jeg var fornøyd

Jeg hadde Kada som fastlege i mange år. Jeg har alltid synes han var flink, inntil jeg byttet lege - og har fått en HELT annen behandling og service. Jeg har gjentatte ganger vært innom med samme problemet, og fikk bare de samme sterke smertestillende hver gang, og ble ikke tilstrekkelig undersøkt. Da jeg byttet lege for ca et halvår siden, ble jeg undersøkt med en gang og henvist videre. Nå får jeg heldigvis bedre hjelp og behandling - og blir forhåpentligvis smertefri snart :)

Det er i tillegg veldig vanskelig å komme gjennom på telefon, selv om man stortsett får time ganske raskt.
Jeg opplever servicen som forholdsvis dårlig - og at man ikke får oppfølgingen man
trenger. Det er mulig dette henger sammen med Kadas store pasientliste?

Jeg vil ikk anbefale denne fastlegen, mye pga overflatisk behandling og
"brannslukking" i stedet for skikkelig undersøkels og behandling.

Fantastisk fin mann

Har hatt han som fastlege i mange år, og han har fulgt meg gjennom mye. Opplever han som dyktig, profesjonell og empatisk! Han viser deg aldri at han har det travelt, og tar problemene dine på alvor. Det kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefonen enkelte ganger, og det er ikke alltid man kan få time samme dag.

forbereder seg ikke,dårlig sosiale antenner

Snakker med pc`n ikke passienten.Har ikke oversikt på passientene sin,forbereder seg ikke til konsultasjon-noe som jeg som passient finner mektig irriterende,og frustrerende da ting må reppiteres i det uendelige.Mangler sossiale antenner/klare ikke å lese passienten.Kanskje litt mer oppmerksomhet til passient,og ikke pc kan ordne dette?

Skal aldri bytte lege :) Kanskje om jeg flytter fra bergen

Kada er lett å prate med. Han har alltid tid til å høre og undersøke deg selv om han allerede er forsinket. Det er av og til en del ventetid, men det er fordi han tar seg tid til deg. Kjempefornøyd!
Personalet er alltid hjelpsomme, og dersom det er noe som haster, så kommer man til samme dagen eller seinest dagen etterpå. Veldig hyggelige damer som jobber her;) Alltid ett smil å få!!
Annbefales

En meget bra lege

Har hatt Kada som fastlege i snart 15 år, og er strålende fornøyd. Han lytter, er nøye, faglig oppdatert, henviser ved behov og er på toppen av dette en varm og strålende person som jeg setter umåtelig pris på!