Ingeborg Maria Kallay

Autorisasjon (1986)

Laksevåg Legesenter DA Telefonnummer55 34 96 9655 34 96 ...
Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg
Ingeborg Maria Kallay er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ingeborg Maria Kallay

Løsningsorientert og tar meg seriøst!

Jeg vil anbefale Ingeborg Maria Kallay som lege. Hun finner alltid ut av problemet, og henviser videre dersom det er noe hun ikke kan hjelpe med. Hun kan av og til virke kort i svarene, men når jeg har kommet - og trengt å snakke, har hun tatt meg veldig på alvor, og tatt seg tid. Hun er svært dyktig, og funnet ut av ting som andre leger ikke har funnet ut av.

En flott lege

Jeg har hatt Ingeborg som fastlege i snart 20 år. Hun har alltid vært full av innsikt og vi har hatt mange fine samtaler sammen. For noen år siden fikk jeg uventet cerebral parese, noe hun straks fant ut av da jeg kom med rusk i øyet en dag. Etter behandling med ungarske urtemedisiner og lett trening er jeg nå helt frisk og jobber i NAV, noe som enë og alene skyldes min fastlege.

Lite empati

Har lite empati og medfølelse for andre. Føler å ikke bli trodd når en kommer med problemer. Er ofte sur også.

Faglig kompetent

Ryddig, saklig og ikke noe dikkedarier. Henviser videre, søker råd hos andre og er effektiv. Men om du skal ha en sjelesørger går du annetsteds.

Ikke spesielt blid

Har kun vært hos henne et par ganger, men inntrykket jeg sitter igjen med er at hun er ganske sur og alvorlig, uten spesielt mye empati og varme.