Lene Kristin Kroken

Autorisasjon (2004)

Nesttun Allmennpraksis Telefonnummer55 11 70 5055 11 70 ...
Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Lene Kristin Kroken er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lene Kristin Kroken

Veldig flink lege

Ho setter alltid av god tid. Lytter til problemer og gir god og grundig oppfølging. Ho framstår som faglig sterk!

Arrogant lege. Føler en ikke blir skikkelig undersøkt.

Har i over 20 år hatt en fantastisk flink lege som alltid har tatt meg alvorlig. Har aldri trengt å foreslå tiltak/behandling. Så overtok Kroken hennes pasienter og hun tar ikke mine problemer alvorlig. Føler jeg ikke har noen fastlege lengre. Har nå byttet lege og føler endelig at jeg blir ivaretatt.

Selvsikker lege!

Jeg gikk til legen for å få hjelp til et svært plagsomt problem siste tiden. Hun bortforklarte det med "vanlige overgangs alder problemer" etc. og var svært bestemt i sin endelige utallelse. Jeg gikk fortvilt hjem og var til tider nesten psykisk nedbrutt. Var sikker på at jeg hadde kreft. Bestemte meg så for å gå på Volvat - og ble møtt med - "dette må vi finne ut av". Etter å ha blitt hjulpet på Volvat og fått svar på mitt "problem" bestemte jeg meg for å bytte fastlege.

Misfornøyd.

Mitt første møte begynte bra, men etterhvert skjønte jeg at lege Kroken ikke var like opptatt av pasienten sin som forgjengeren var. Kjemien mellom oss har vært både og! Føler at jeg ikke blir tatt alvorlig, må forklare alt pånytt hver gang jeg har ny time for oppfølging/kontroll. Legen kan også være lite lyttende, trekker egne konklusjoner før alt er prøvd. Savner det medmenneskelige aspektet, bli trodd og ikke være så dømmende. Tilliten er brutt.
Jeg vurderer å skifte fastlege nå!

Blir ikke tatt på alvor

Føler meg ikke tatt på alvor av legen. Slet med acne og hudproblemer og fikk ofte beskjed om at jeg ikke burde bruke sminke, i steden for å få midler som kunne hjelpe meg mot det. Opplevde også å få kyssesyken og trodde på forhånd at det kunne være det, men da jeg forklarte dette til legen fikk jeg klar beskjed om at hun ikke trodde det var kyssesyken. Fikk tilslutt kranglet meg til en blodprøve som viste at jeg hadde rett og kyssesyken var det. Man forventer å få hjelp og bli tatt alvorlig når man kommer til sin fastlege med et problem. Har nå byttet lege.