Lene Kristin Kroken

Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Lene Kristin Kroken er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lene Kristin Kroken

Kunnskapsrik og open

Opplevde ho som interessert og nysgjerrig, dyktig og svært dedikert til jobben. Litt ventetid, men fekk likevel følelsen av at ho hadde god tid til meg.

Anbefales ikke!

Anbefales virkelig ikke! Føler at jeg ikke blir trodd på og jeg blir sett på som en hypokonder. Har ingen medfølelse og føler ikke at hun lytter. Jeg føler at jeg forstyrrer henne når jeg er på legetime eller ber om legetime og i likhet med hva andre har skrevet her føler jeg at jeg har "brydd henne med noe som tilsynelatende ikke er et problem" når legetimen er ferdig.

Har utviklet stor angst for å gå til legen på grunn av dette og ser meg nå nødt til å bytte fastlege umiddelbart.

Er ofte veldig lang tid å vente på venterommet. Man må som oftest vente mellom 20-40 minutter etter sin tildelte time i et venterom med trang luft og mange andre mennesker. Jeg har ikke en eneste gang kommet til til avtalt tid.

God lege

Lene er en flink fastlege. Hun har alltid gitt meg den hjelpen jeg trenger. Har ikke noe å klage på.

Mangler empati

Opplever at denne fastlegen har en ovenfra og ned holdning uten like. Total mangel på empati og evne til å lytte og stille spørsmål. Svært skuffet over hennes tilsynelatende totale mangel på interesse for å forstå helheten. Føler meg verken sett eller hørt. Bytter fastlege.

Uangasjert og avfeiende

Lytter ikke til pasienten og avfeier alle bekrymringer man måtte ha. Sender ikke videre til spesielist.
Etter alle konsultasjonene jeg har vært på har jeg gått hjem igjen med en følelse av å være dum som kunne stille de spørsmålene jeg stilte.
Bytter nå lege.