Lene Kristin Kroken

Autorisasjon (2004)

Nesttun Allmennpraksis Telefonnummer55 11 70 5055 11 70 ...
Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Lene Kristin Kroken er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lene Kristin Kroken

Veldig fornøyd

Opplever å bli tatt på alvor. Hun er hyggelig og imøtekommende. Jeg får alltid tilbakemelding på prøvesvar når de foreligger. Bruker vanligvis sms for timebestilling og får raskt svar.

Dårlig service

Helt ok Lege, veldig monotom. Blir ofte ikke tatt på alvor og har fått beskjed om å trene og om dette er rett jobb for meg iforhold til personlig helse. Sist jeg fikk illebefinnende måtte jeg nærmest tvinge frem full helsesjekk og det kom da frem ganske alvorlig diagnose på hjerte. Når det kommer til tilgang og service til legekontoret er dette elendig i min erfaring. Jeg har knapt sett et smil hos noen av de ansatte i resepsjonen så samtlige av de ansatte har et godt stykke service å lære. Å komme til via telefon er et sant helvete.

Hyggelig, vennlig, flink og tillitsfull.

Føler meg alltid godt ivaretatt hos henne. Tar deg på alvor og følger alltid opp. Kunnskapsrik og løsningsorientert.

God og trygg

Hun tar seg god tid til å lytte, svare og prate om problemene. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos henne!

Dyktig, engasjert, troverdig og tillitsfull

Flott lege som man kan snakke med uten at man føler seg brydd! Tar deg på alvor og følger deg opp.
Flott lokaler og venterom. Blir aldri sittende for lenge å vente. Sentralt plassert og får som regel time samme dag.