Lene Kristin Kroken

Autorisasjon (2004)

Nesttun Allmennpraksis Telefonnummer55 11 70 5055 11 70 ...
Østre Nesttunvei 20 5221 Nesttun
Lene Kristin Kroken er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lene Kristin Kroken

Arrogant

Brukte legen tidligere, men byttet da jeg til slutt fikk nok av å føle meg useriøst behandlet. Det meste av plager ble avfeid med at 'det er vanlig når man er småbarnsforeldre'. Jeg måtte flere ganger presse på for å få blodprøver som viste seg å påvise sykdom/mangler, hun ville se det an.
Når jeg forlot kontoret følte jeg meg dum, som hadde brukt tid og brydd henne med noe som tilsynelatende ikke var et problem. Dette gjaldt også når jeg tok barna med dit. Er ikke ofte hos lege, men hun har bidratt til at jeg kvier meg for å bestille time.

Svært dårlig erfaring

Er enig med de fleste andre vurderingene her. Opplevde at legen ikke lyttet til hva jeg sa, og følte at hun ikke tok meg alvorlig. Har nå måttet gå rundt over lengre tid med plager som jeg forventer at en lege skal ta seriøst. Kommer til å bytte lege.

Faglig flink,lyttende og positiv

Jeg skriver vurderingen for mor,da hun dessverre ikke er i stand til dette selv. Hun ville at jeg skulle skrive vurdering og sier: først synes jeg hun virket som en arrogant jentunge,men nå føler jeg at jeg blir godt ivaretatt. Det er, som datter, også min mening. Hun bryr seg om mor,tar de tester og prøver hun skal og følger opp. Er hun i tvil tar hun kontakt med andre instanser og det er betryggende. Hun har også ringt meg privat før timer for å høre min mening om situasjonen og det setter jeg veldig pris på. Har og fått et nummer jeg kan ringe i helt spesielle tilfeller,dersom det skulle være nødvendig. Hva mer kan en vente? Vi er veldig godt fornøyd

Blir ikke tatt seriøst

Har ila. de siste 2 årene vært innom legen 2 ganger, og begge besøkene har vært bortkastet. Legen tok meg ikke seriøst og ville heller ikke gi meg henvisning videre. Jeg følte at hun ikke lyttet til hva jeg sa, og hennes svar antydet at mine spørsmål og bekymringer var tullete. Har nå byttet fastlege

Nedlatende

snakker nedlatende og virker ikke interessert i hva du har og si.
jeg går sjeldent til lege, så hadde håpet at man kan få litt forståelse og
respekt når man førs tar turen. jeg hadde en kjempeflink fast lege før som
var menneskelig, og du merket at hun brydde seg.
-håper hun kan slutte og komme med nedlatende svar.